Wat ik als best wel jammer ervaar op dit forum, is hetgeen dat als ik ingelogd ben op de site, ik alles keurig netjes oranje zie kleuren als er nieuwe topics of antwoorden zijn gegeven, alleen als ik dan perongeluk of even snel iets moet doen en ik log uit, dat dan alles weg is wat ik nog niet heb gelezen! Zou dat veranderd kunnen worden, gewoon zodra je iets gelezen hebt het van kleur veranderd en als je het nog niet hebt gelezen de kleur oranje gewoon blijft staan?!? Gewoon maar een vraagje hoor, verder geen verwijten, want de site is verder leuk zoals die is, dit is gewoon een luxe "probleem"
Wat grappig, dat heb ik mezelf ook wel eens lopen bedenken...het zou idd mooi zijn als dat anders zou kunnen.
Het is zo dat als je inlogd je de berichten oranje ziet die na je vorige bezoek zijn geplaatst. Alles wat daarvoor was is dus weg. Het staat ook omschreven als: nieuwe berichten na je laatste bezoek.
Hoi Karina, Wat jij zou willen kan helaas niet. Er is wel een aanpassing voor: de Keep Unread Flags aanpassing maar die gaat niet samen met de versie van de software die we gebruiken. Sorry !! Lotte