Hoi! Vroeg me af of er een specifieke reden is dat er op deze site maar 1 cyclusbanner staat. Er zijn wel meerdere zwangerschaps- en babybanners, maar voor de cyclus is er maar één optie beschikbaar. Persoonlijk vind ik dat geen fijne banner, omdat mijn eisprong volgens deze banner hoogstwaarschijnlijk toch niet klopt. Ik word er dus alleen maar zenuwachtig van. Ik heb daarom mijn toevlucht genomen tot een banner van een andere site, die alleen tot de NOD aftelt. Maar op zich zou ik het leuker vinden om iets 'eigens' van zwangerschapspagina te gebruiken. Daarnaast is het nu een beetje veel van het zelfde op de NOD-forums, zou leuker zijn als je er zelf wat leuks van kan maken. Zijn er meer mensen die er zo over denken? En zou het mogelijk zijn om meer cylcusbanners op deze site beschikbaar te krijgen??? Misschien is er wel een hele goede reden voor om het niet te doen hoor, maar ik denk, ik vraag het gewoon even. Niet gevraagd is altijd mis Groetjes, minipi
Hoi minipi, Bedankt voor de suggestie. De bedoeling is dat we straks het hele banner systeem gaan samenvoegen en uitbreiden en dan komen er ook nieuwe cyclus banners bij, maar dat kan nog wel even duren hoor. Lotte.
Hoi Lotte, Bedankt voor je snelle antwoord! Ik wacht het gewoon nog even af en gebruik tot die tijd de externe banner. Hopelijk heb ik tegen die tijd geen cyclusbanner meer nodig maar dan profiteren anderen er wel weer van! Groetjes!
Ik las in de regels dat je geen 2 banners mag gebruiken, geld dit voor de cyclusbanners en of zwangerschapsbanners of voor alle banners in het geheel? Heb toch maar een cyclusbanner in mn onderschrift gezet, maar had van de week een zelfgemaakte daar staan, die zullen wel niet allebei gevoerd mogen worden?