Mijn eerste cyclus duurde 24 dagen, nu ben ik bezig met de tweede cyclus en die zit nu op de 28 dagen. Maar dit zegt toch nog niets? Want ik weet helemaal niet of ik een onregelmatig cyclus heb. Maar ik heb de heledag een vol gevoel en ik moet vaak naar wc. Ik kan nu wel een test doen, maar het is toch maar een kleine tref dat ik nu al zwanger zou zijn. Hoe lang zou ik nog wachten met het uitvoeren van de test?
Dat ligt eraan hoe ongeduldig dat je bent. Je kunt nog 2 weken wachten als je wilt, maar je kunt ook nu testen als je denkt dat je de cyclus ten einde hebt. Aangezien dit pas je 2de cyclus is weet je dat natuurlijk niet. Ik zou zeggen doe nu een test, is deze negatief zijn alle kansen nog open dat je als nog eventueel zwanger zou kunnen zijn doordat de cyclus langer is. Maar de meeste onder ons tellen pas na een half jaar aan. suc6!
Ik ben een beetje ongeduldig geweest, en heb vandaag dus een zwangerschapstest gekocht. En ik schrok mezelf helemaal een hoedje toen ik een streepje zag verschijnen. Dus ik ben volgens de test dus zwanger. maar ik weet niet of het toch ooit verkeerd kan gaan met zo'n test. Want het is allemaal zo snel gegaan. Maar ik neem aan dat een blauw streepje altijd goed is. Pfoef ik ben nog wel een beetje onzeker.
Ja er stonden twee streepjes, maar ben ik niet te vroeg met testen? Ja sorrry klink allemaal nogal dom, maar het is allemaal zo on werkelijk.