Borsten groeien na 14 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo dames,

Zijn er hier dames waarbij de borsten pas na 14 weken begonnen te groeien? Ik merk namelijk echt nog helemaal niks. Vind het wel jammer, ben namelijk niet zo groot daar haha.
    Kan het nog steeds?

Liefs

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

haha dat kan nog steeds hoor.
    bij mij is het in het begin een beetje gegroeid.
    (had eerst een b cup nu een C)
    maar daarna niets meer maar in de laatste maanden kan je ook nog explosief groeien he? :)

3. Niet meer actief

Echt ?
    Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je boobs met 4 maanden al klaar zijn...

4. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hoi,

Neejoh, je borsten zijn niet na 4 maanden al klaar, bij mij zijn ze in het begin ook helemaal niet gegroeid (had ook niet veel) en nu misschien een halve cup meer. Vond het ook nogal tegenvallen maar heb een beetje om me heen gevraagd en bij veel vrouwen begonnen ze in de zesde maand opeens, of helemaal niet en kwam het pas na de geboorte. Dan kunnen ze ook nog ineens 2 cups groeien door de melkproductie en stuwing ofzo. Ik maak me er dus ook niet zo druk om. Hopelijk krijg ik zo geen striea :)

Vlindertje

5. Niet meer actief

Voor striae maak ik me geen zorgen, dat krijg ik zowiezo wel. Krijg dat namelijk heel erg snel.
    Altijd al gehad..

Maar ja, wil graag pronken met mijn zwangerschap, als ik mijn baarmoeder voel dan lijkt hij gekantelt naar achteren te zitten (naar de rug) en mijn buik wordt ook niet dikker...
    Zoo jammer he,..

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

heeft bij mij ook wel even geduurd voordat je echt wat zien kon hoor.
    Bij 16 weken zagen mensen een buikje bij mij en begin sinds de laatste week pas te groeien.
    ben volgende week 30 weken en was bij het laatste bezoek aan de gyn (2wkn geleden) totaal nog maar 4,5 kg aangekomen.
    kan heeeeel snel gaan ineens hoor.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

p.s vind in je album dat je best al een mooi buikje hebt voor je zwangerschaps duur.

8. Niet meer actief

Ja alleen jammer dat het zo blijft omdat het een gedeelte eigen vet is :oops: ...
    Ik heb wel wat moeite met broeken enzo al maar, nog niet echt dat hij naar voren gaat staan.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi mijn borsten zijn ook nog niet echt gegroeid hoor! Hoeft ook niet gelijk denk dat dat per persoon verschilt. Ze zijn nu sinds het begin van mijn zwschap maar een cupmaat gegroeid. Ik heb hier op het forum ook gelezen dat je buik bij de eerste meestal pas rond 20 weken echt goed zichtbaar gaat worden, maar idd als ik jouw foto's bekijk heb je al een aardig mooi buikje hoor!

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mijn borsten zijn nog steeds niet gegroeid ;) Dus het kan ook gewoon helemaal niet meer komen. Al zullen ze vast na de bevalling wel wat groeien vanwege de melkproductie.

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

borsten groeien gemiddeld tot halverwege maand 8 (en na de bevalling nog eens... ), daarom adviseren ze pas laat een voedingsbeha te kopen....
    (en het liefs zelfs Na de bevalling Na de stuwing)

Ik had tot halverwege de achtste maand gewacht.. beha's gekocht... en ja hoor... opeens denken me jongens we maken nog even een groeispurt! :)

12. Niet meer actief

Hmm... nou ja, we zullen het dan wel zien..
    Hoop dat ik toch met iets mag pronken binnenkort.

Deel Deze Pagina