Witte streep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Daan04, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb net een test gedaan en het controlevakje is duidelijk paars.
    De streep in het zwanger-vakje is wittig?
    In de handleiding staat dat de kleur kan varieren maar dat het wel paars-roze achtig is.
    Ik wil graag jullie mening!

Liefs

2. Trees

Trees Niet meer actief

welk merk en heb je misschien een foto? Hoe lang duurde het voordat de witte streep zichtbaar was?

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb het huismerk van DA, de strepen waren allebei eigenlijk meteen wel te zien. Later kleurde die in het controlevernster paars en de andere bleef wit. Na de afleestijd is hij wel minder geworden. Maar ze verschenen vrijwel meteen.

4. manonn

manonn Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,659
    0
    0
    @Daan04 ; Hoi Daan, Ik heb dat ook eens gehad. Ik kreeg in het testvenster, een witte streep! Die meteen verscheen. Ik had een test van sensitest, midstream.
    Ik ben er vanuit gegaan dat hij gewoon negatief was. Wit is tenslotte geen paars/roze. Ik heb een andere test gedaan, paar dagen later, maar die was negatief.
    Maarrr .. ik hoop voor jou dat hij wel positief is! Misschien een ander testje wagen?
    Succes! Groetjes, Manon

5. Trees

Trees Niet meer actief

ik heb geen ervaring met da-testen, maar verscheen de streep echt meteen? Zelfs als ik zwanger ben krijg ik nooit binnen een paar seconden een streep of ik moet al behoorlijk wat weekjes op weg zijn. Ik heb het wel met andere testen gehad dat ik vrijwel direct een witte streep kreeg en dat wa negatief in mijn geval. Misschien even een andere test halen voor de zekerheid? Je weet het niet en geen bloed geeft moed!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Indtooglijntjes/voorgedrukte lijntjes zijn wel vaak wit lees ik hier.. Hopelijk test je binnenkort 2 paarse streepjes ipv wit

Share This Page