Goeieavond Ik weet niet of ik hier goed zit, mijn gevoel zegt van wel (als het niet zo is dan mijn excuus er voor) Ik ben 25 weekjes en 2 dagen zwanger, eergister avond kreeg ik een flinke steek in me buik waar ik erg van schrok, gisteren erge buikpijn gehad (drukkende pijn) maar ik voelde haar nog wel bewegen, heb een lauwe zonnepitten dingen op me buik gelegt, sinds gisteren avond laat voel ik haar dus niet meer maar heb wel een drukkende pijn in me buik ... maak me best wel zorgen er om want voor gisteren avond laat dat ik haar voor het laatst voelde, voelde ik haar continu bewegen en nu dus al een dag niet wie ken me ong zeggen wat het ken zijn of ik me druk moet gaan maken of niet .. ik hoop dat ik een beetje raad ken krijgen, dit is me eerste kindje die ik krijg maar wel hiervoor een miskraam gehad (in me 8e week) al vast bedankt! liefs W.
Hallo w, Als je je zo'n zorgen maakt moet je altijd je eigen verloskundige bellen! Dan kan je even extra naar het hartje luisteren. Voel je hier absoluut niet bezwaard over! Nu is het zo dat als je kindje andersom is gaan liggen je de bewegingen makkelijk kan missen. Of is het zo gaan liggen dat het alleen maar tegen je placenta aantrappeld, dan voel je ook heel weinig. Imke