te vroege ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke23, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke23

ikke23 Actief lid

9 dec 2008
    230
    0
    0
    hoi dames

even korte uitleg
    naar curretage had ik naar 35 dagen weer mijn menstruatie.
    dinsdag had ik een licht positieve test, maar gister avond begon ik licht rose bloed af te vegen vanacht gestopt maar vanaf vanochtend heb ik veel bruin verlies vooral proppen en slierten en heel weinig rood.(sorry voor de iets wat viezige uitleg)
    ik ben deze maand uitgegaan van mijn cyclus voor mijn zwangerschap 28 dagen.
    dit betekend dat het naar 25/26 dagen al op gang is gekomen.
    ik heb maar heel licht buikpijn maar wel heel erg branderig gevoel links onder en in me lies.
    ik voel me gewoon heel onzeker naar mijn curretage en mijn huisarts wil me niet verwijzen voor een na controle die heb ik nooit gehad.
    ik heb al best veel aangedrongen maar dat helpt niet.
    ik ga er vanuit dat het gewoon een ongi is anders kan je nooit een maandverband vol hebben denk ik in een halve dag.

ik kan gewoon niet afwachten en dat ik een rare cyclus heb op dit moment daar kan ik nog inkomen maar voor mijn gevoel wordt het alleen erger inplaats van beter.

liefs

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he meid wat vervelened.
    ik vind het raar dat je huisrta geen verwijbrief wilt geven.je moet toch weten of alles goed is gegaan?
    schandalig van die man/vrouw.

ik hoop dta je bnnen kort zekerheid hebt!

liefs

3. ikke23

ikke23 Actief lid

9 dec 2008
    230
    0
    0
    mijn vriend heeft ook al voorgesteld om mijn ei te zoeken komende keer.
    ik heb hem wel gevoeld maar ik loop al sinds 11-11 met buikpijn dus begin steeds meer te denken dat het tussen me oren zit dat ik hem voel.
    maar zolang ik niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit heb ik ook geen idee waneer ik eventueel een ovutest kan doen.
    en om nou elke maand een hoop geld uittegeven vind ik ook weer niets.
    de natuur heeft al eerder bewezen dat het kan.
    voel me gewoon heel erg naar op dit moment.

mijn dokter heeft me zelfs gezegd dat ik maar 6 maanden moest wachten met zwanger worden, terwijl de gynecoloog in het ziekenhuis zei dat ik gelijk weer mocht beginnen en eventueel moest wachten tot na de eerst volgende menstruatie ivm met bepalen van duur eventuele zwangerschap.

ik heb hier nog wel de brief voor mijn huisarts van de gynecoloog.
    (vergeten te brengen :oops: )
    misschien ga ik die maandag maar eens bellen.
    weet het ook niet meer.

liefs

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat je huisarts klopt niet hoor!dat is volgens mij na een natuurlijke bevalling dus voldrage zwangerschap dat het dan beter is voor je lijf.
    sorry als ik het verkeerd heb.
    echt rare arts.
    als ik jouw was zou ik idd even bellen meid.

liefs

Deel Deze Pagina