Meiden ik heb een vraagje, Ik ben bij de gyn geweest voor een inwendige echo. Helaas kon ze nu nog niets zien. Misschien een zwangerschap in een vroeg stadium... Maar ze zag wel een sliert wat is dat?
Ik zou het niet weten gill. Heeft de gyn er niets over gezegt? Die van mij verteld me normaal wel wat er te zien is. Ik hoop voor je dat het een vroege zwangerschap is, laat het even weten als je zekerheid hebt. Groetjes en ik duim voor je, Krissa
geen idee meid. maar had je misschien beter aan de gyn kunnen vragen waarschijnlijk in alle spanning vergeten? maar als je zoals volgens je banner pas drie dagen overtijd bent ben je pas 4,5 week zwanger... dan valt er ook nog niks te zien op een echo... dat is pas rond de 6 weken. succes
Ja dat klopt! Mijn vk waar ik vorige week was geweest die dacht al aan een zwangerschap maar in een vroeg stadia. Vandaar dat ze me heeft doorverwijzen naar een gyn om een inwendige echo te laten maken. Alles zag er verder goed uit. Maar met een inwendige echo kan je nu dan nog niets zien?
Dat is niet helemaal waar. Je kan al een zwangerschapsring of zelfs een vruchtzakje zien. Je kan dan inderdaad nog niet goed zien of het vruchtzakje gevuld is met een embryo. Ik weet niet vanaf welk termijn je iets in de baarmoeder kan zien zitten, maar weet wel uit ervaring dat je bij 5 weken al wel wat ziet.
Nou foei foei Hihi maakt toch niet uit? Ik ben nogal thuis in de vroege echo's vandaar. Jij loopt ook al bijna op het eind. Spannend zeg!
ja schiet al op. wordt erg nerveus nu! hmmm zie aan je banner dat je idd al wat nare ervaringen achter de rug hebt. hopelijk gaat het deze keer goed. ik moet ook zeggen dat ik trouwens me eerste echo kreeg met 9 weken maar dat was door me huisarts die er nog voor aan het leren was (echo,s maken) en die zag toen ook niks. ik hartstikke bang natuurlijk maar diezelfde avond een echo laten amken bij een echocentrum en die zagen wel wat toen. al moest ze best wel hard drukken want de beeb zat heel ver weg, of heel diep hoe zeg je dat? dus dat kan misschien ook nog wel.
Wat moet dat spannend geweest zijn en wat slordig van de huisarts. Ik hoop dat alles goed mag gaan met de bevalling! Succes (pfff het lijkt me ook zo spannend...) Sorry dat we offtopic gaan Ik hou nu op.
Wat ik hier en daar wel lees op het forum is dat een Verdikte baarmoederslijmvlies kan duiden op Ongesteldheid die eraan komt of op een prille zwangerschap. Nou ongie ben ik al geweest (voor zover ik weet) dus dat kan niet meer Wat denken jullie?
Mijn banner heb ik opnieuw ingesteld opdat ik afgelopen 12 jan een soort van ongie heb gehad. dacht ik maar het was voornamelijk bruinverlies en dat was nadat ik sex had gehad