Negatief testen en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Napoleon, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hoi Allemaal,

Zijn er ook dames die eerst een aantal maal negatief getest hebben en toch zwanger waren (later positieve test)?

Ik heb een half jaar geleden een dochtertje gekregen en nu zijn we bezig voor nr 4. Ben altijd regelmatig ongesteld geweest en ook na deze zwangerschap weer regelmatig. Ik ben nu een week overtijd maar test negatief. Voel me wel enigzins zwanger (zere borsten, beetje misselijk) maar wellicht valt dat ook aan andere zaken toe te schrijven?
    In ieder geval, bij de andere drie meteen positieve test op 1 dag overtijd, nu 2 x negatief getest (1 dag overtijd en nu 1 week)

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, bij mij was 't 2 keer negatief en toen na dikke week overtijd te zijn uiteindelijk positief...
    Beetje raar... vond ik het, maar zie hier al weer bijna op de helft!
    Dus, ja... 't kan!

Nou, we duimen maar!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat geeft me moed Kiki. Ik ben nu 2 dagen overtijd, ook nog totaal geen ongi-krampen en testte vanmorgen nog negatief :(

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Voor de zekerheid kan je ook een afspraak maken bij de ha voor een bloedonderzoek. Misschien halen ze daar meer uit.

succes ik zal voor je duimen

5. Dakota

Dakota Lid

26 okt 2008
    13
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd, ik ben nu 5 dagen overtijd maar de testen zeggen allemaal negatief :cry:

6. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    hier nog 1, vandaag bij de ha geweest ook daar negatief getest moet nog 2 weken wachten en dan doen ze pas een bloed onderzoek. Heel vervelend die onzekerheid. Maar we blijven positief toch?!

7. Dakota

Dakota Lid

26 okt 2008
    13
    0
    0
    Ja we blijven positief..ook al is dat soms moeilijk.. Als ik dan niet zwanger ben laat me dan gewoon ongi worden..

PS. Welke testen gebruiken de vrouwen die positief testte? Zou wel geen verschil maken, maar toch ;)

8. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey Napoleon,

had ook het gevoel dat ik zwanger was bij een regelmatige cyclus,maar maak heel weinig HCG aan,(weet ik van mn vorige zwangerschappen) en kan ook altijd pas testen na een ruime week...
    suc6...

9. nicci86

nicci86 Lid

19 jan 2009
    50
    0
    0
    bij mij was na een week over tijd testen de clearblue test meteen positoef.
    Maar had en heb nu nog wel wat ongikrampen vlgs.verloskundige gewoon bandenpijn.
    Dus anders over een aantal dagen weer een keer.
    erg spannend veel succes!

10. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Ook ik ben nu overtijd en heb al 4 negatieve testen gehad..:S Ik zit nu natuurlijk in twijfel, wel of niet zwanger...Ben al jaren van de pil af omdat ik niet tegen die hormonen kan. Dus altijd met condoom gedaan en nu dus zonder :D Maar heb overal last van; alle symptonen die je maar kan bedenken..
    Denk toch dat ik dan te vroeg heb getest...Ga vrijdag weer testen...Zit nu op 33 dagen na laatste menstruatie...SPANNEND hoor

Deel Deze Pagina