Nou dat is apart...ik heb op de avond ook zo`n last van mijn buik.Gisteravond/vannacht tot half 3 wakker gelegen van de misselijkheid.Nu nog echt vervelend.Knap van je dat wachten...als het dan zo is heb je ieder geval een duidelijke test.laat je het me weten.Ben zo benieuwd.Wel een goed teken dat je weinig klachten heb.
he faye! Hoe is t met jou nu? Bij mij alles nog steeds hetzelfde...vooral pijn in mijn liezen zeg! Ik heb wel stiekem wat hoop, maar durf ook weer niet te hopen, bang dat het niet zo is of mis gaat weer...bah al die twijfels! Heb jij nog weer getest en durf je het al wat te geloven? Groetjes!
Hey bloempje en twijfelaar...Nou bloempje hier goed nieuws,begin het een beetje te geloven ik ben zwanger joehoe..Hoe is het bij jullie?Ben zo benieuwd
ik had al een topic geopent mar zie deze nu pas staan ik heb dus t zelfde. ik heb altijd precies 28 dagen! dinsdag avond begint altijd wat bruinig verlies en dan zaterdag gewoon helderrood . maar wanneer is mn nod nu dinsdag of zaterdag? nou ik heb natuurlijk al wel getest maar nog steeds negatief heb geen bruin verlies dus dat is een goed teken en ben er verder ook van overtuigd dat ik zwanger ben. ik voel me ook zo. misselijk soms duizelig veel plassen. ookal drink ik soms niet veel etc. dus erg verwarrend ik heb gister weer een test gedaan maar als zaterdag mn nod zou zijn dan is dat dus veel te vroeg maarja ik kan gewoon niet wachten. test morgen vroeg denk ik weer.. *zucht*
faye!gefeliciteerd!geweldig zeg!wat zul je blij zijn! Ik heb sinds vanmorgen dus wat donkerbruin bloed, dus ik ga ervan uit dat ik binnen een paar dagen ongesteld wordt...balen!had toch wel goede hoop... ik vind het ook zo raar dat mijn cyclus nu iedere maand steeds langer wordt dan...schuift het weer een week op... oh ja, heb trouwens wel een test gedaan gisterenmiddag en zag wel een heeeeeel vaag lijntje... bloempje: hoe is het inmiddels bij jou? chiquita: jouw nod is zaterdag, wanneer er echt rood bloed komt, ik snapte het ook even niet meer maar heb t opgezocht en volgens mij zit het dus zo. ben benieuwd, hoop voor je dat je zwanger bent!
twijfelaar sptreep is een streep toch ik zou als t over 2 dagen nog niet is doorgezet toch weer testen. ja ik ga dnek ik als ik t kan volhouden zaterdag testen! spannend hoor. ik heb gewoon zon gevoel dta ik wel zwanger ben
Hoi! Faye gefeliciteerd hoor! En Twijfelaar, ik hoop dat je over een paar dagen een dikke streep hebt op je test! Ik ga zaterdag de allereerste test doen, ben al de hele week zenuwachtig haha. Voel me wel anders dan anders maar dat zal wel tussen mn oortjes zitten... Chiquita ik lees dat jij ook zaterdag gaat testen, succes!
hoi! heitjekarweitje: spannend!wat voel je precies? chiquita: dus zaterdag testen!is al bijna! Bij mij nog steeds t zelfde, wanneer ik naar de wc ga en wat druk zet heb ik wat bruin bloed, verder niet. Maar toch zit t me niet lekker, ook omdat mijn miskraam ook wel een beetje zo ging vorig jaar. Maar goed, geen bloed geeft moed!Mischien gaat t nu juist wel goed! we houden elkaar op de hoogte he! Groetjes
ooh twijfelaar dat is helemaal onzeker als je wel wat verliest bruin dan he. hopelijk ben je toch zwanger. ik heb net matcare testen bestel ultra sensitive daarmee moet ik toch wel een positieve test krijgen toch?
Twijfelaar: dit zijn mijn klachtjes: - moeee - opgeblazen buik en eergisteren het gevoel alsof er een pepermuntje in zat (haha weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, prikkelend gevoel) - dorst en droge mond steeds - zeurderige buik, meer rugpijn We wachten het maar (niet) rustig af he... Ik hoop dat dat bruine bloed niet zoveel voorstelt! Nog een keer een miskraam zou ik vreselijk vinden voor je. Hou de moed erin he! Ga je evengoed nog een test doen binnenkort? Omdat de vorige heel vaag was? En Chiquita: ik heb ook de testen van Matcare in huis.Hoor ik goeie verhalen over! Wanneer ga je er eentje doen?
heitje: ik heb al een test gedaan dat was maandag dat ws van matcare ultra hoef je maar 10 hcg voor te hebben de andere 25 of meer. daar hd ik dus een heeeeeeel erg lichte 2e streep maar wil m wel over doen heb zze besteld en krijg ze morgen thuis. ik wil tot zaterdag wachten maar of ik dat ook kan ik denk t niet
@Heitje dank je wel meis..Twijfelaar wat raar,toch die test..Balen van dat oude bloed.Hoop toch nog snel goed nieuw.Bloemetje is een weekje weg..ben benieuwd bij haar.Succes.Blijf je volgen
hoi faye en chiquita en heitje! Bedankt voor jullie reacties! chiquita, een lichte streep is positief!Hopen dat je morgen een duidelijkere streep krijgt!dat geeft toch wat meer bevestiging dan he.. heitje: wanneer ga jij testen?zaterdag? faye: ben je lekker van je goede nieuws aan het genieten? Bloempje is inderdaad nog weg, ben ook wel benieuwd bij haar! Bij mij blijft het dus nog even spannend...voel me nog wel anders dan anders, steekjes in mijn buik en mijn liezen. Ik heb wel wat rondgekeken op internet over dat oude bloedverlies, het kan 2 kanten op he. Maar ik ga maar niet teveel lezen, want daar word je echt niet beter van. Ik kan er niets meer aan doen behalve afwachten. Als ik zo gewoon de hele dag mijn dingen doe verlies ik geen oud bloed trouwens. Had expres een inlegkruisje in gedaan om te controleren. Het is echt puur bij druk zetten op de wc. Moet ik dus eigenlijk niet doen haha. Succes voor jullie! Groetjes van mij
@twijfelaar...heel raar meis maar kan nog niet echt genieten,ben nog een beetje angstig maar goed verder wel heeeeeeeeeeeel blij natuurlijk.Ben zo benieuwd naar jou..kan nog alle kanten op.wanneer ga je weer testen?
he faye! snap dat je bang bent meid, maar wel ervan genieten he!het is zo bijzonder! ik test maar even niet, net naar de wc geweest en een paar druppels roze. ik denk dat het nu wel echt door gaat zetten dus. ik wacht het nu gewoon wel af, als ik maar weet waar ik aan toe ben. bleeehhhh niks aan zo... ik hou je op de hoogte!bedankt voor je meeleven! groetjes!
Faye: niet angstig zijn hoor! Het is wel een beetje begrijpelijk maar ook zonde, want ik denk dat de eerste weken juist de mooiste weken zijn! Lekker van gaan genieten dus Chiquita: een licht streepje is wel een goed begin! Jeuutje dat je nog zo lang kon wachten voor een 2e test! Ben erg benieuwd wat het wordt, hoop een vette streep! Twijfelaar: roze is nog altijd geen rood toch? Blijf hoop houden hoor! Doe ik ook voor je! En ik ga idd zaterdag testen, meteen 's ochtends...mn vriendje is ook lekker vrij dus kunenn we het samen doen! Ben er helemaal raar van en vind het ook wel eng. Het is dan ook de 1e test en ik moet ook eigenlijk niks verwachten want ik lees dat het wel een jaar kan duren (of nóg langer). Het is ook geen ramp dus als hij negatief is. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan! Weltrusten!
hey meiden. faye gewoon lekker geniet. oh en uh vooral geen miskramen topic lezen nu dan wortd je alleen maar onzekerder geloof me! twijfelaar bij jou dus roze nu t kan nog steeds! heitje: jij ook morgen testen. hopelijk positief nou hier van morgen bruin slijm en nu were helemaal niks. ja ik snap dr gewoon niks meer van. voel me nu zo onzeker. ik toch nog een keer die test erbij gepakt en was echt een heel licht streepje. maarja. vanmiddag komen de nieuwe testen binnen maar weet niet of ik wel ga testen. ben denk ik te bang voor een negatieve test en dat bruine verlies zit me ook niet lekker. net asl bij twijfelaar , ik ben nu ook een twijfelaar nou ja dadelijk maar even met de kids naar de bibliotheek vind mn oudste geweldig. die puzzels en boekjes. tot straks
hoi Chiquita en heitje! heitje: dus je doet echt voor het eerst een test!extra spannend dan inderdaad!Ik heb er ook nog niet zoveel gedaan. Dit was voor mij ook de tweede keer. chiquita/twijfelaar: bij jou dus ook bruin verlies... kunnen we elkaar de hand schudden! Bij mij nog steeds t zelfde...geen roze meer gezien. Afwachten!ga er een lekkere vrije dag van maken, wil er niet teveel aan denken! Veel plezier in de bieb! Groetjes
Hoi Twijfelaars! Ik heb van andere forums echt begrepen dat als je de hele tijd bruin verliest dat het juist een goed teken kan zijn! En Chiquta, helemaal als je ook al een licht streepje op de test hebt gezien! Wachten jullie nu af of komt er nog een test binnenkort? Chiquita jij ook morgen toch? Ik duim voor jullie! Hoop dat de 'twijfel' snel weg is!
hoi, ben er weer ik voel me vandaag helemaal niet lekker bah. mn man is nu kijken of de testen er al zijn. ik g morgen idd ook testen als dat nog nosig is. ik heb 3 uur even niks verloren en net weer een beetje bruinig slijm echt maar heel weinig maarja. zo begon t normaal ook altijd alleen ik had t echt altijd stipt op dinsdag avond. en zaterdag mn echte ongi. maarja twijfelaar jij een fijne vrije dag! ik ga vandaag lekker luieren. sex and the city the movie kijken wat lezen. beetje metd e kids dollen heitje voor jou ook spannnend morgen komt vast positoef uit nouja dta hopen we dan he