Goeiemorgen ladies, heb vanmorgen een test gedaan en hij was helaas negatief... Moest vanmorgenvroeg ook al plassen dus heb het met de 2e plas gedaan en ik ben natuurlijk te vroeg met testen dus ik heb nog een klein beetje hoop. Hoe is het ondertussen met jullie? Hoop dat de ongesteldheid niet heeft doorgezet! Ben erg benieuwd! Succes in ieder geval en een fijn weekend
Goeiemorgen ladies, heb vanmorgen een test gedaan en hij was helaas negatief... Moest vanmorgenvroeg ook al plassen dus heb het met de 2e plas gedaan en ik ben natuurlijk te vroeg met testen dus ik heb nog een klein beetje hoop. Hoe is het ondertussen met jullie? Hoop dat de ongesteldheid niet heeft doorgezet! Ben erg benieuwd! Succes in ieder geval en een fijn weekend
Ha dames, daar ben ik weer! Ben dinsdag helaas ongesteld geworden tijdens onze midweek weg, gelukkig maar twee dagen dus we hebben toch nog genoeg van elkaar kunnen genieten Faye: GEFELICITEERD! Wat fijn voor je zeg dat alles nog steeds goed gaat, geniet van je zwangerschap! Heitjekarweitje: hopelijk krijg je alsnog een positieve test Chiquita: Nog niet getest? Spannend hoor. Twijfelaar: Hoe is het nou bij jou? X Bloempje
hoi allemaal! Heb je een leuk weekje gehad bloempje?Dus toch ongesteld!balen... hoe is het bij jullie?Chiquita en heitje hebben jullie alweer getest? Faye, gaat alles naar wens? Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden, jammer maar ik zat alweer teveel in over het bruin verlies, dus aan de ene kant ook wel een opluchting dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Alleen die heeeeele lichte positieve test eerder deze week, tsja...ik weet het niet, ben ik gewoon wat later ongesteld geworden nu of is het weer al vroeg mis gegaan dan... ik denk er maar niet teveel bij na en we gaan verder!Onze tijd komt wel denk ik maar!Ik baal wel dat ik nu niet meer kan uitrekenen wanneer mijn NOD is, want ik ben de draad even kwijt nu. Groetjes en een fijne zondag!
Hey bloemetje je bent er weer..balen dat je weer ongie bent geworden,hopelijk heb je het naar je zin gehad...Heb je gemist hoor..Twijfelaar balen van je ongie zeg..misschien volgende maand beter..willen jullie mijn verhaal onder miskraam eens lezen?Het gaat namelijk helemaal niet goed met me?Dankje
Faye, ik heb meteen even een reactie bij je geplaatst. (knuffel) Twijfelaar, het weekje weg was echt super leuk. Lekker ontspannen, gewandeld, gezwommen (voornamelijk wildwaterbaan hihi) en lekker uit eten geweest. Balen voor je dat je ook ongesteld bent geworden. x Bloempje Ben benieuwd of de andere meiden al getest hebben.
Goeiemiddag! Hoe is het hier vandaag? Faye ik ben benieuwd hoe het bij de huisarts ging, heb een berichtje geplaatst in je topic. Zijn er verder nog testen uitgevoerd? Bij mij niet, kreeg wel de kriebels om het vanmorgen weer te doen maar ging snel op de wc zitten zodat het niet meer kon hihi. De teleurstelling was toch groter dan ik had verwacht zaterdag dus daarom wil ik er nog ff mee wachten. Heb sinds gisteren ook giga ongipijn in mn buik, ren elke keer naar de wc maar er is nog niks...Ik verwacht het wel elk moment omdat het zo voelt maar we wachten maar ff af. Anders ga ik denk ik woensdag of donderdag weer testen. Fijne dag vandaag en Faye ik denk aan je!
Faye, hoe is het nu met je? Moet toch heel de tijd aan je denken. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Andere meiden: verder iemand nog nieuws? Het is altijd een beetje rustig als iedereen in het begin van z'n nieuwe cyclus zit. Ik hoop dat we straks weer lekker met elkaar over onze kwaaltjes kunnen kletsen x Bloempje
he bloempje! haha ja rustig is het he in het begin van de cyclus!Het is wel leuk dat we nu gelijk lopen dan kunnen we straks weer kletsen! hoe is het met de rest?
Hoi Dames, hier even ons oude gesprek weer omhooggehaald omdat ik jullie om je mening wil vragen. Ik ben namelijk vandaag op cyclusdag 18 ongesteld geworden? Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding is omdat het best wel veel is en ik echt tampons moet gebruiken. Wat denken jullie?