om de dag ''knuffelen' heeft geen zin klopt dat?

Discussie in 'Miskraam' gestart door 1ebaby, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ebaby

1ebaby Lid

6 dec 2008
    27
    0
    0
    telefoniste
    heesch
    Hoi Hoi
    ik heb begin januari een miskraam gehad en erna curretage...nu wil ik graag zsm weer zwanger zijn want tja als je eenmaal dat gevoel kent..
    de vorige overviel t me want t was in 1x raak...
    zal nu wel tegenvallen verwacht ik..
    maar als je de gehele maand om de dag sex hebt heeft geen nut hoorde ik....
    tja ik weet niet wat het beste is...
    weten jullie het?
    groetjes x

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoe bedoel je dat?
    Elke dag is niet goed voor het zaad van je man, maarja eigenlijk moet je gewoon doen wat goed voelt. Met tegenzin klussen is ook niet leuk. En als je zin hebt, maar je hebt die dag daarvoor al geklust, gewoon lekker doen.

3. 1ebaby

1ebaby Lid

6 dec 2008
    27
    0
    0
    telefoniste
    heesch
    nou ik wil eigenlijk weten wanneer het het beste is...
    ik ben nu maar aan het klussen gegaan terwijl ik niet weet wanneer mijn eisprong is...
    dat wist ik de vorige keer ook niet...
    omdat het toen in een keer raak is,...
    wanneer heb je het meeste kans?
    tja ik vind dit zo moeilijk snap je...
    kus

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Als je wilt weten wanneer je eisprong is, dan kun je twee dingen doen. Ovutesten gebruiken en die geeft dan aan wanneer je eisprong is. Namelijk 24 tot 48 uur na de piek die de test aangeeft of tempen, maar dan zie je het pas achteraf.
    Het lastige is dat jij niet weet hoelang je cyclus is. Wanneer had jij een positieve test? De hoeveelste dag was dat?
    Ik ben nu zo'n beetje een expert in ovutesten, haha, dus voor vragen kan je bij mij terecht.
    Helaas heb ik hem na mijn miskraam niet kunnen vinden. Nu sinds gister hevige ongi bij mij. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Jij ook veel succes!

5. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Volgends mij kan om de twee, drie dagen geen kwaad en het zal dat toch wel een keer raak zijn, toch?
    Zo doen wij het ook, ik heb nog een beetje Hcg in mijn lijf van de vorige miskraam dus ovu testen hebben voor mij geen zin, omdat ze vals positief geven.
    Dus klussen we om de twee of drie dagen dan heb je altijd (beetje plastisch) zaad in de buurt van een mogelijk eitje.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    als je om de 2 dagen gaat klussen is dat goed genoeg gezond zaad kan 5 dagen leven in de baarmoeder dus dan zal het ooit wel is raak zijn en het is wel zo als je er heel veel mee bezig bent lukt het gewoon niet ik heb dat ook gehad ik had zo iets wil zo snel mogelijk een kindje maar als je gaat plannen enz ik raakte gewoon niet zwanger en toen had ik de laatste keer zo iets zoek het maar uit het hoeft niet meer en bam gelijk zwnager

7. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Wij hebben ook echt wel lol hoor, het is geen heilig moeten....

Deel Deze Pagina