Waar ben jij helemaal dol op sinds je zwanger bent? Ik wissel steeds: Eerst bananen Nu appels Maar vooral Uiensoep en crackers! Heerlijk! Bij mijn zoontje had ik: Brood Huzarensalade pindakaas sinaasappelsap
Cola is echt mijn verslaving nu. Dronk het hiervoor nooit en nu neem ik af en toe een glas. Kan veel meer drinken, maar doe dat niet.
Eerste 10 weken appels en nu zijn de mandarijntjes niet aan te slepen. Verder brood met pindakaas,heerlijk!
oh cola dat lust ik ook wel ik kan me gelukkig nu nog inhouden maar na de bevalling weet ik wel wat er om mijn verlanglijstje staat!
bij mijn dochtertje -broodjes gezond en dan speciaal van een cafetaria in de stad -rolmops -waterijsjes bij mijn zoontje -zachte zoete drop -'vitnamese loempia's van de markt -mac donalds -broodjes frikandel
In het begin zure appels, mandarijnen, nu pindakaas, witte druiven (eet elke dag een bak op) chocolade en chips.
Nou misschien komt het dat ik nog in de 'misselijke periode' zit maar alles wat maar een beetje vettig is of te zoet kan ik niet eens zien. Ik at altijd vla en yoki en nu hoef ik dat niet meer. Ben nu aan de magere yoghurt en gewone melk. Verder dronk ik altijd liters (!) groene en witte thee en thee is ook niet meer echt lekker...
eerst mandarijnen.. wel 5 op een dag... nu salmiak lollies en salmiakballen etc.. gelukkig heb ik nog steeds en lage bloeddruk
Eerst at ik een kistje mandarijnen per week, maar die fase heb ik een beetje gehad. Nu ben ik helemaal gek van ongezonde dingen: Met stip op 1: slagroomtaart 2. chuppa chups lollies met fruitsmaakje (ik mag er max 3 per dag eten van mezelf) 3. Patat met (net nog gegeten hihi) 4. Yoghi yoghi perzik Ik probeer er wel op te letten dat er ook gezonde dingen binnenkomen. Eet vooral bruin brood en doe er smeerkaas met plakjes komkommer op. Overdag drink ik groene thee of appelsap mild. Ik ben benieuwd of dit na de bevalling weer snel wegtrekt! Ik heb nu al zin in filet american en carpacchio Knuffel dootje
manderijntjes en... patat met mayo en appelmoes en mini kaassoufle's .... en wat t ergste is ik werk in een cafetaria dus onbeperkt eten ik ben nu nog niet zoveel aangekomen maar dat zal wel niet zo blijven