Hallo, Wij zijn verleden week een weekje naar centerparcs geweest. Daar kreeg Jayden halverwege de week last van een trillende onderlipje. Het was daar best wel koud, dus ik heb er verder eigenlijk niet echt op gelet. Hij was wel warm aangekleed, maar het kan best wel koud zijn in die huisjes op de vloer. Hij had het ook niet de hele tijd. Nu zijn we een paar dagen thuis en hij blijft het houden. Nu is het zelfs zo dat hij net over zijn hele lijfje aan het trillen was. Het is hier in huis ongeveer 20 graden, dus het lijkt mij stug dat het van de kou is. Hij eet verder wel goed, en is ook gewoon gezellig. Hij valt wel om een uur of 17.30 in slaap en ik moet hem echt wakker maken, maar verder zijn er geen rare dingen. Ik weet even niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Ik heb even op internet gekeken, maar kan echt niks vinden. Nu ben ik een beetje benieuwd of iemand misschien weet wat het zou kunnen zijn.
hhmm, sorry heb geen idee wat het zou kunnen zijn... ik zou morgen even de huisarts bellen...kun je altijd even advies vragen aan je huisarts!
Dank je wel voor je reaktie. Ja precies. Ik maak me niet echt zorgen, hij is verder wel gewoon vrolijk en heeft geen verhoging ofzo. Hij is wel hangerig en wil alleen maar bij mij zitten, terwijl het anders een allermans vriendje is. We zijn afgelopen maandagmiddag thuis gekomen en vind het raar dat hij het nu nog doet. Ook omdat hij met zijn hele lijfje zat te trillen. ik ga morgen wel even met de huisarts overleggen. Ik vind het niet een prettig idee om zo het weekend in te gaan. Groetjes
Sorry voor de late reaktie. Er is hier inmiddels veel gebeurd. Ik had vrijdag de huisarts gebeld. Hij kon het niet thuisbrengen en kon ook niks vreemds vinden. Vrijdagavond is hij heel erg na zijn eten aan het spugen geweest. Ook had hij vanaf vrijdagavond diaree. Zaterdagavond heeft hij me helemaal ondergespuugd. Zondag wilde hij al niet echt meer eten. Drinken deed hij met moeite. Ik heb de hele dag achter hem aangelopen met zijn fles. Toen ik maandag naar het cb moest had hij ineens zwaar ontstoken oogjes. Hij wilde niet meer eten en drinken. Snachts heeft hij me weer helemaal ondergespuugd. Ik ben dinsdag weer naar de huisarts terug gegaan, en het bleek dat hij een maag darm infectie te hebben. En een flinke verkoudheid. Ik heb voor zijn oogjes medicijnen gehad. De huisarts vermoed dat het voortekeken zijn geweest dat hij ziek ging worden. Sinds gisteren eet en drinkt hij weer redelijk. Hij heeft ook niet meer getrilt. Groetjes Carina