's ochtends en 's avonds papfles?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Manon F, Mar 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons zoontje krijgt sinds kort 's ochtends en 's avonds een papfles. Hij vind het heerlijk en heeft er geen last van. Krijgt de laatste om 20:00 uur en slaapt door tot 07:30/07:45 uur. 's Ochtends geef ik hem ook een papfles, omdat hij anders alweer snel wakker wordt; 09:30/10:00 uur. Hij krijgt zijn volgende fles om 11:00 uur, als dat vroeger is, komt hij niet uit met de andere flestijden. En als hij na een uur pas de fles krijgt, is hij te moe om hem te drinken. Dus met de papfles 's ochtends slaapt hij tot 11:00/11:30 uur. Hij is tevreden en vindt het lekker. Nou zat ik me af te vragen, is het niet teveel voor een baby van 4 maanden, 2x per dag pap? Of kunnen ze daar niet te zwaar van worden?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

pap in de zin van Nutrix? Kan geen kwaad mits je kindje niet obstipeert (sommige kindjes hebben daar last van met Nutrix)

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Is dat zo, worden ze van de Nutrix niet dik?

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wat ik her en der lees, zitten er wel wat extra calorieen in, maar valt dat allemaal heel erg mee.

5. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Nutrix zitten erg veel calorieen in. Maar als jou uk er goed op reageert zou ik de flessen gewoon lekker blijven geven.

Esmee moest ivm haar relfux 4 papflessen op een dag hebben. Zij was toen in 3 weken tijd een kilo aangekomen. Maar het ene kindje reageert er natuurlijk anders op dan het andere kindje.

6. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    als je rijstebloem gebruikt is dat volgens mij alleen maar vullend

7. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Wij deden hetzelfde! Ons jochie is er nog steeds gek op (hij krijgt nu alleen 's ochtends nog een papfles).

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mamabianca, ik weet niet welke Nutrix jij hebt.. maar er zitten écht niet ''heel veel calorien in"

9. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Volgens mij is het ook niet "slecht" hoor...
    Als hij het er zo goed op doet zou ik lekker zo door gaan...

10. Bedankt voor jullie reacties! Ja, hij vind het heerlijk en het poepen gaat nog steeds hetzelfde als voor de pap. Het is inderdaad rijstbloem van Nutrix. Nou ben ik weer gerust ;)

Share This Page