Ik ben 31 dec 08 gestopt met de pil en heb 6 jan een ontrekingsbloeding gehad. Inmiddels zitten we op 15 maart en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en alle testen zijn negatief. Ik ben 1 keer naar de dokter geweest en die zei kom over een tijdje maar terug als het weg blijft en je niet zwanger bent,maar dat was half februari. Wanneer moet ik me echt zorgen gan maken?
ik ben juni 2008 gestopt en nog niet regelmatig ongi. Tussen okober en januari zelf helemaal niet ongesteld geweest. Ik heb toen bij de HA gevraagd om een consult bij de gin en ook gekregen. Dus dat zou je kunnen proberen. Gin noemt dit ontpillen..... hormonen moeten weer op regel komen. Betekend dus afwachten (is wel erg frustrerend hoor!) maar goed. Succes met zwanger worden!
Helaas komt dit vrij vaak voor. Je lichaam is waarschijnlijk ontregeld doordat je eerst de pil gebruikte en nu niet meer. Bij sommige meiden duurt het wel een half jaar voor ze weer uit zichzelf ongi worden. Als je je echt te druk maakt dan zou ik over een week de ha nog eens bellen!
Ik werd pas na 126 dagen na onttrekkingsbloeding voor het eerst echt ongesteld. In de tussentijd was ik ook al eens bij de huisarts geweest, maar die wou pas iets doen als ik een halfjaar niet ongesteld was geweest. Gelukkig werd ik kort na het huisartsbezoek toch nog eindelijk ongesteld. Nu hoop ik juist niet meer ongesteld te worden! Helaas is bij de ene persoon de cyclus gelijk weer op orde na pilstop en de ander moet er heel lang op wachten. Als je lotgenoten zoekt, heb ik hier nog een topic voor je: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1740