broer hardhandig met buik geweest

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door joseetje26, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    goedendag,

ik heb een vraagje, mijn broer heeft down syndroom en heeft het niveau van een 4 jarige maar ik wel een grote sterke ( lieve) kerel, maar totaal onverwachts na lekker zacht over m,n buik te hebben geaaid ( hij
    is er nogal vol van oom te worden ) heeft hij plotseling heel erg hardhandig gedaan......hij wilde de baby wakker maken...het gebeurde nogal snel....hij heeft erg hard geduwd engeschud en m,n banden waren daarna erg gevoelig..... heeft hij hiermee schade aangericht? ik ben erg geschrokken.... baby trappelt nog lekker maar had het gevoel dat m,n placenta zowat door midden werd gescheurd...heb verder nergens last van en voel me prima....maar ben vreselijk geschrokken....denk je dat hij schade heeft aangericht? meteen een goede les......ik zal hem nooooooit ook maar een seconde alleen met de baby laten..

groetjes Jose

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jose,

als je baby blijft bewegen is er niks aan de hand.
    Blijf je je zorgen maken overleg dan even met je eigen verloskundige of je een echo kunt krijgen.

Mirjam

Deel Deze Pagina