Hoi meiden, Ik ben nu meer dan 2 weken overtijd, maar heb vanaf zondag bruine afscheiding. Ik dacht zelf dat ik ongesteld zou worden, maar het is maar heel weinig. Toen ik een week overtijd was heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Een zondag ben ik op visite geweest bij mn zus en haar dochtertje was aan 't overgeven. Nou ben ik zelf vanaf gisterenavond opeens heel erg beroerd en aan 't overgeven. Ik krijg geen hap door mijn keel. Daarnaast heb ik dus nog die bruine afscheiding.. Ben ik gewoon ziek en wil mijn ongesteldheid niet doorzetten (wat ik nog nooit eerder heb gehad)!? ... Ik heb op dit moment geen testen in huis dus ik moet nog tot donderdag wachten om te testen....
Het klinkt wel heel hoopvol. Overgeven en geen hap door je keel krijgen in ieder geval en ook de bruine afscheiding heb ik eerder gehoord. Succes!
Ik heb al 2x bruine afscheiding gehad na een aantal dagen overtijd te zijn en beide keren werd ik ongesteld. Door er veel mee bezig te zijn lijkt het of de menstruatie niet goed op gang wil komen. Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.
Ik had na het stoppen van de pil nu een half jaar een regelmatige cyclus. De vorige keer was dit opeens 6 weken... i.p.v. 4. Mijn misselijkheid is vandaag over, maar de bruine afscheiding heb ik nog steeds....
Ook ik heb aantal dagen beetje bruine afscheiding, daarna komt het bloeden beetje op gang, alleen na het plassen. Ik was ook 2 dagen beetje misselijk en 5 dagen na m'n eisprong roze afscheiding maar ben toch ongi geworden. Weet alleen nu niet precies vanaf wanneer ik m'n cyclus moet gaan berekenen.