bah ik zit er doorheen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Done, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zit er dioor heen.

Ik ben 31 dec gestopt met de pil om zwanger te worden.
    6 jan ntrekkingsbloeding gehad en daarna niks meer....

Had 28 dagen aangehouden en zie mijn banner....zucht.
    Ben naar de HA geweest maar die zegt dat het allemaal heel normaal is en ik na 6 maanden maar weer even terug moet komen.

Ik heb al eerder problemen gehad met mijn menstruatie en zie het nu helemaal niet zittn.

Ik was aan de pil en ik werd niet meer ongesteld (ruim 6 maanden lang) en na veel aandringen heeft de ha me naar de gyn gestuurd waarna ik na aandringen en veel bloedpirkken een baarmoeder onderzoek kreeg,nouja je raad het al!
    Ik was helemaal mooi en gezond van binnen!
    Op zich heel fijn om te weten hoor!

Ik moest maar stoppen met de pil en afwachten wat er dan gebeuren zou.
    Ik stopte met de pil en kreeg redelijk netjes optijd mijn menstruatie.

Omdat mijn man nog niet aan een volgende wou beginnen ben ik weer met de pil begonnen (had er nog iets hoop in toen).

Ik ben bang dat als ik nu weer naar de ha gaat ze me als een aanstellerd ziet en me niet serieus neemt omdat ik ook met het een en ander aan psygische klachten loop.

Ik he inmiddels een heel regement aan zwangerschapstesten negatief en 2 vals positief in de kast liggen en begin er behoorlijk moedeloos van te worden.

Wat moet ik nou...
    Ik voel me vies en voel me niet als een vrouw,ik heb het idee dat mijn lichaam enorm faalt en niet goed is.

Ik ga echt nooit mee aan die klote pil!

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Tjee meid, kan me voorstellen dat je baalt! Ik kan je helaas niet echt helpen met je probleem. Maar ik wil je wel even een hart onder de riem steken en je heel veel sterkte, kracht en rust toe wensen.

Liefs

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoi done... ook van mijn kant een giga hart onder de riem... wat ontzettend vervelend voor je.
    Hoop dat je snel uit die dip geraakt, misschien doet de zomer je wel goed meid...
    duimen alvast...

dikke knuf en liefs

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik begrijp je gevoel helemaal.

Ik werd pas na 126 dagen na onttrekkingsbloeding van de pil voor het eerst weer echt ongesteld. Goh, wat was ik blij en opgelucht dat mijn lichaam weer wist hoe het moet! Ook ik begon er op den duur van te balen (ook vanwege hevige kinderwens) dat mijn cyclus maar niet op gang kwam.

Ook ik was destijds naar de huisarts geweest omdat het me te lang duurde. Die wilde me, als ik een half jaar niet ongesteld was geweest, pas naar de gynaecoloog toe sturen.

Enkele weken na het huisartsbezoek werd ik gelukkig ein-de-lijk ongesteld.

Er is ook een topic met lotgenoten trouwens, destijds door mij opgestart. Ik denk dat je daar ook veel steun kunt vinden.

Dit is het topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1785

Ik hoop voor mijzelf dat mijn ongi deze dagen wegblijft. Ik stuur het wel jouw kant op!

Knuffel van mij.

5. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hey meid!

Ook ik zit al maanden met hetzelfde rotgevoel. Ik ben november 2008 en zie mijn banner, nog maar 1x ongi geworden en dat na 53 dagen. Tot op heden nog geen ongi te bekennen. Vorige week vrijdag naar de HA geweest en deze heeft mij doorverwezen om bloed te prikken. Mijn hormoonwaardes zijn verder prima in orde. Wel vertelde de dokter mij dat ik halverwege mijn cyclus bloed heb geprikt. Dus dat betekent dat ik mijn eisprong nog moet krijgen. Vanaf gisteren ovutesten gedaan en mijn tweede streepje wordt steeds donkerder. Ik hoop dat het er 1 deze dagen aan gaat komen. Verder zei de dokter wel dat het ongeveer een half jaar duurt voor je cyclus weer op orde is en omdat ze bij mij niks raars konden vinden, kreeg ik het advies nog een paar maanden geduld te hebben. Dus ik heb gewoon een veels te late eisprong! 1 ding heb ik ook al tegen mezelf gezegd ik ga nooit meer aan de pil wat een ellende geeft dat zeg.. Veel sterkte meis!

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

En de Etos zwanger worden dan? Veel vrouwen hebben er baat bij gehad, in de zin van: regelmatig cyclus.

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Die heb ik ook al gebruikt.
    Heb net ff lekker geshopt (wel in de regen maargoed shoppen is leuk) en ik ben er echt van opgeknapt.
    En wen hebben voor de voorzichtigheid maar even geklust :D

Deel Deze Pagina