Vraagje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmiej, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hay hay..

Ik ben zelf pas gestopt met de pil.. (zit nu in de 1e ronde)En had ff wat vraagjes.voor die tijd dronk ik elk weekend toch wel een hele boel. sinds ik gestopt ben met de pil drink ik zo af en toe eens een glaasje wijn... Maaar gister avond ware dat niet een paar glaasjes maar een paar flessen :$ (was niet de bedoeling maar t zat dr zo in :oops: )
    En mijn vriend aardig wat biertjes..Vandaag is mijn vruchtbaarste dag...
    Vanmorgen op de wc trof ik iets slijmerig rose/rood aan.. Ik dacht OW NEEJ toch niet de :evil: Maar gelukkig was dat niet t geval.. (zou ook wel erg vroeg wezen,maar ja mijn lichaam moet t nu sins jaren zonder pil doen)Ik d8 zou dit te maken hebben met het drankgebruik van dit weekend... ?
    Er de hele dag geen last meer van gehad en net nog even geklust.
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat in dat lijfie van me ;)
    Ik vind t allemaal nog erg wennen zo die onzekerheden..
    Ben t zo gewent met die pil alles op tijd en nu is het afw88..
    Alvast bedankt meiden
    xxx

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je kunt wat bloedverlies hebben van je eisprong. Het zal niet van het drankgebruik zijn hoor. Maar drank is niet goed voor de vruchtbaarheid, zowel voor jou als je mannetje. Ik zou dus toch proberen iets minder door te zakken.

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    ik sluit me aan bij daphne. En als je niet precies weet wanneer je eisprong is, zou ik sowieso oppassen met drank, want wie weet ben je al zwanger maar weet je het gewoon nog niet. En dan zijn een paar flessen wijn natuurlijk niet bevorderlijk
    Succes met zwanger worden!

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja ik heb ook vanmorgen de drank afgezworen... we willen zo graag een kleintje... dat ik dat er c-ker voor over heb.. Nou dat steld me dan wel gerust dat het kan komen door mijn eisprong..
    Gefeliciteerd met jullie zoon!

Deel Deze Pagina