Hallo dit is mss een heel stomme vraag, maar kan ernstige diarree tot een miskraam leidden? Voelde al van gisteren dat ik naar de wc moest, lukte niet, en vanmorgen, na het ontbijt kreeg ik verschrikkelijke krampen (geen bloedverlies ofzo) dus ik naar de wc voelde echt alsof ik moest, maar kwam weer niks begon verschrikkelijk te zweten (was alleen thuis) en echt bang te worden uiteindelijk toch kunnen naar de wc gaan, ook veel vochtverlies erbij en draaierig? HEB wel een kwartier krampen gehad(di kwamen en gingen), zitten zweten tot en met nadien harde buik uiteraard, en nu voel ik de kleine constant schoppen, alsof ie protesteert iets om me zorgen over te maken?
Hoi hoi, Volgens mij niet hoor en je voelt de kleine bewegen dus dan zit het wel goed lijkt mij. Ik moest vorige week ook alleen heb ik nu erg last van verstopping dus bij mij kwam het er heel moeilijk uit (en kreeg nog een aambei erbij ook ) dus ik perste af en toe zeg maar. Maar de kleine zit er nog steeds hoor. En zals je je zorgen maakt even aan de vk vragen. groetjes