vraagje...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sitara, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    Hallo

dit is mss een heel stomme vraag, maar kan ernstige diarree tot een miskraam leidden?

Voelde al van gisteren dat ik naar de wc moest, lukte niet, en vanmorgen, na het ontbijt kreeg ik verschrikkelijke krampen (geen bloedverlies ofzo) dus ik naar de wc
    voelde echt alsof ik moest, maar kwam weer niks

begon verschrikkelijk te zweten (was alleen thuis) en echt bang te worden
    uiteindelijk toch kunnen naar de wc gaan, ook veel vochtverlies erbij en draaierig? HEB wel een kwartier krampen gehad(di kwamen en gingen), zitten zweten tot en met

nadien harde buik uiteraard, en nu voel ik de kleine constant schoppen, alsof ie protesteert

iets om me zorgen over te maken?

2. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    eh? werd blijkbaar 4 keer geplaatst, sorry, pc flipte!

xxx

3. gemke

gemke Niet meer actief

hoe ver ben je nu sitara
    volgens mij kan diaree niet tot miskraam leiden hoor
    wel klinkt het al weeën wat je beschrijft

4. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hai, ik ben nu 27 weken en een par dagen

daar ben ik nu ook o bang voor, dat het weeen zijn :(

mss es bij de huisarts binnenspringen?
    DE vk kan ik nu toch niet naar toe... TE VEr en ben alleen thuis

5. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    of mss gewoon naar de kliniek en bij spoedgevallen binnen gaan en me daar laten onderzoeken?

ondetussen doet me buik nog pijn ,maar geen krampen meer, de kleine is ook verminderd met schoppen, maar voel me wel nog altijd beroerd...

ALS DE KRAMPEN niet terugkomen, hoef ik dan te gaan? ben zo bang voor wat ze gaan zeggen..

6. Teuntje

Teuntje Lid

4 feb 2009
    35
    0
    0
    Beste sitara,

Laat even weten wat het was maar weet je als je op de wc zit en je moet heel veel kracht geven dan ik het logisch dat je gaat zweten en draaierig ben. Ik had dat vroeger ook en heb het toen nagevraagd.

p.s. heb je niet iets raars gegeten gister? Of veel vitamine C gedronken?

7. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hai

ben ondertussen naar de huisarts gegaan, was er niet gerust op en voelde me dus nog altijd niet lekker

hij heeft naar het hartje geluisterd en zei dat het stevig klopte, dus dat ik me voorlopig gn zorgen hoef te maken
    na wat vragen bleek ook dat ik geen vaginaal vochtverlies heb gehad (toch niet voor zover een huisarts kan controleren)
    en er zat geen blod bij de urine, dus moet ik nu gewoon rustig blijven en de volgende dagen afwachten

hij denkt dat ik een plaagje onder de leden heb, met veel diaree tot gevolg, maar raadde me toch aan het rustig te doen, voor het geval dat...

als het inderdaad een plaagje os, zou ik me vrijdag/zaterdag beter moeten voelen, zoniet moet ik terug op controle en zien we dan wel. TIS OOK belangrijk dat ik blijf beweging voelen de volgende dagen, als dat er is, zullen de krampen en pijnscheuen enkel gerelateerd zijn aan de diaree, zoniet is er toch iets anders aan de hand...

HEB nu een paar pillen meegekregen om de diarree tegen te gaan

duimen dus dat ik me zaterdag beter voel

beetje vreemd, heb niet veel meer vitamine C BINNEN dan anders, vermijd fruitsap al een paar weken, en heb normaal gezien nooit last van diarree (toch niet in die mate)

ik veronderstel dat het goed was dat het gartje zo stevig klopte maar het feit dat we niet konden controleren of er vruchtwater weg was, vind ik toch een beetje moeilijk, maar dat zal wel in orde zijn hoop ik

xxxxx

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik denk dat je een soort buikgriepje hebt opgelopen. Als dat zo is, is dat heel erg vervelend, maar niet ernstig. het lijkt mij vrij normaal dat de baby wat onrustiger is als jij ziek bent.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je weer kunt genieten!

Deel Deze Pagina