Even kort samengevat, heb PCO. Clomid sloeg niet aan, in maart LEO behandeling gehad. Na 2 weken spontaan eitje, ongesteld geworden 2 weken geleden. NU weer aan Clomid. Eitjes groeiden vorige week niet, ben wel aan het testen. Nu lijkt mijn ovu test positief... Of WIL ik alleen dat ie positief is?? Wil iemand even kijken? Tis een babyboomtest trouwens.
heb niet zo heel veel verstand van ovu testen maar weetw el dat er 2 streepjes van dezelfde kleur duidelijk te zien moeten zijn en volgens mij is het in jou geval duidelijk positief
Nou, wat een gedoe weer zeg in het ziekenhuis. Als eerste, mijn ziekenhuis gelooft niet in tempen en ovu testen. Dus als je daar over begint, zie je die gezichten al Alleen dat echo apparaat spreekt de waarheid, yeah sure Maar goed, eitjes meten, zitten er echt alleen maar kleine. Zelfs dat ei van 10mm van van de week is WEG. Ze heeft een kwartier gezocht, hij is weg. Zij zegt, het is zeer onwaarschijnlijk dat je een ei hebt, test zal wel vals positief geweest zijn, bla bla. Nou ja, moet maandag gewoon terug en vraag dan of ik bloed mag prikken. Hou ook mijn temp nog in de gaten van de week. Kortom, loop je bij het ziekenhuis, weet je nog niks! Ik ga in ieder geval niks afbreken volgende week! Wilde zowieso tot eind mei wachten en nu doe ik dat helemaal. Voor hetzelfde geldt heb ik wel een ei gehad en dan ga ik een beetje mijn cyclus afbreken. Ik vertrouw mijn eigen lichaam dan meer als zon echo apparaat Zijn er meer mensen waarbij het ziekenhuis niet happig is op ovu testen??
Voor babyboomtest is dit superpositief. Maar als je PCO hebt, kan je toch vals positieve ovutesten krijgen, misschien is dat een verklaring. Een echo die goed gemaakt is vertrouw ik wel maar ligt wel aan degene die hem maakt.
vliegje wat moelijk he!!mijn zieknhuis is er ook niet fan van volgens mij, want ik belde gistr of ik bloed mag prikken omdat de test al 6 dagen positief is, maar volgens de gyn blijft ie altijd positief tot je menstratie!!!grootste bullshit!! Maar idd je temp goed in de gaten houden dan kun je snel zien of je wel of geen ei hebt gehad!! xxx
Dat is inderdaad bullshit ja! Een meisje uit ons flubber topic heeft 1 van de best aangeschreven gyn's van nederland die wél achter tempen en ovutesten staat. Dus dat zegt ook wel weer wat he! Ik hoop dat mijn temp gaat stijgen de komende dagen, dan heb je weer een teken bij he. Succes ook voor jou!