ongesteld zijn en temperaturen..

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Chaay, May 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    hi meiden,

ik probeerde vandaag te temperaturen op mijn 2de dag van mijn menstruatie, maar lukte niet echt haha
    ik verlies dan zoveel bloed de eerst 2-3 dagen
    heeft iemand tips hoe ik dit kan doen, want je mag niet uit je bed en dan temperaturen...
    of kan ik gewoon effe snel naar toilet en dan staand temperaturen ?

groetjes

2. gemke

gemke Niet meer actief

hoezo lukte het niet
    als je tampons gebruikt heb je geen last van druppend bloed
    hoe temp je vaginaal of anaal ?

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Vaginaal temperaturen??? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord... :rolleyes:

4. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    nou in de avond gebruik ik wel gewoon maandverband en ik temperatuur gewoon anaal..
    maar ik verlies de eerste 2-3 dagen zoveel bloed dat als ik ga temperaturen dat ik gewoon doorlek...alles lekt dan naar beneden en komt op het bed..

5. gemke

gemke Niet meer actief

luister het is vervelend maar ik zal eens wat vertellen
    als je net bevallen bent vloei je nog ruim 6 weken na
    tijdens het kraambed word je ook getemd
    je kunt dan ook geen tampon in dus dan kan het dus ook voor komen dat je doorlekt
    misschien is het handig om groter maandverband te gebruiken als een gewone niet volstaat s'ochtens dan kun je dus blijven liggen
    ook zou je gewoon je maandverband+slipje aan de kant kunnen schuiven zodat je niet je ondergoed uit hoeft te doen
    overigens mag je s'nachts gewoon een tampon in hoor
    overdag mag een tampon hoogstens 4 uur erin blijven zitten maar overdag ben je ook actief bezig s'nacht lig je stil en vloei je vaak ook minder meestal is daarom een menstruatie s'ochtens als je opstaat ook erger maar omdat je s'nachts dus minder vloeit mag je een tampon gewoon inlaten
    staat overigens ook in de blijsluiter van menig tampon

6. gemke

gemke Niet meer actief

zijn erbij die dat doen hoor hihi maar dan hoor je het nu toch :D

7. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    hoi gemke,

bedankt voor je reactie.
    ik weet wel dat je in de avond een tampoin in mag, maar dat vind ik niet zo fijn.. :(
    ik heb dat ook al geprobeerd om niet helemaal mn ondergoed weg te halen, maar niet gelukt en toch doorgelekt.
    ik lig dan op mijn rug als ik temperatuur, maar het vloeit gewoon naar beneden :(

ik denk dat ik gewoon niet ga temperaturen deze 2-3 dagen en als het wat minder is dat ik weer gewoon verder ga...

8. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    ik temperatuur anaal en niet vaginaal......

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Oh maar ik bedoelde het niet rot hoor, meer dat ik er verbaasd over was! ;)

10. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,883
    459
    83
    Ms een domme opmerking maar ik zie t nut niet zo van tempen tijdens de menstruatie. Toch zeker niet als t nog zo heftig is. Een eisprong duurt dan nog wel eventjes.
    Persoonlijk start ik meestal na m'n menstuatie. En gebruik ook tampons snachts dus heb dat probleem niet. Ben dan ff blij niet te hoeven tempen. Ben eigenlijk wel benieuwd of de rest ook tempt tijdens de menstruatie.
    Suuces verder. Groetjes Miepje

11. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    Hi miepje,

ja dat vond ik ook wel raar om tijdens de menstruatie te gaan temperaturen ,maar dat moest van de huisarts..
    ik zeg gewoon tegen haar dat het niet ging, want ik neem aan dat je geen eisprong hebt tijden je menstruatie..
    ik ga gewoon weer verder wanneer ik niet meer ongi ben..

12. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    ik bedoelde het ook niet rot...haha :D

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    bij mij helpt het om dan even op mijn buik te gaan liggen.. dan kun je aan de achterkant je broekje omlaag doen en tempen... Misschien helpt dat... succes

14. Chaay

Chaay Lid

May 7, 2009
    57
    0
    0
    Dat heb ik vandaag ook gedaan, en dat ging gelukkig wel goed :D

15. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    nou ik zit dar dus ook mee, ik kan dan ook niet tempe als ik ongie ben! of ja ik kan wel tempe maar ik ga gewoon eerst na de wc en dan tempe, want anders lek ik ook echt door! maar dan heb je zoiezo tog ff getempt en dan weet je tog ongeveer hoe je temp dan is, succes!

Share This Page