hoi hoi! Ik ben nu 9 weken zwanger en ik heb al een aardige buik, ook als ik smorgens opsta en al geplast heb.... Ik werd zelfs op koninginnedag al gefeliciteerd . Dit is mijn 3e zwangerschap. Bij mijn 1e dochter zag en voelde ik het pas ongeveer op de 4e maand. Bij de 2e zag je pas een heel klein buikje met ongeveer 16 weken. Als ik nu een beetje in elkaar zit zit dat echt niet lekker, dan doet mijn middenrif zeer. Als ik op mijn rug lig is mijn onderbuik ook hard. Nog geen bolletje, maar het is een rotgevoel als ik er op druk. Ik heb echt pas een positieve test gehad op mijn nod, 2 dagen daarvoor was er zo goed als geen streepje te zien, dus ik weet bijna zeker dat ik pas 9 weken zwanger ben. Nu krijg ik volgende week met 10,2 weken mijn echo, maar ben gewoon erg benieuwd wat dit kan zijn! Heb dit bij die andere 2 zwangerschappen echt niet gehad! Nu heb ik al 2 kindjes gedacht. 2 tantes van mijn vriend hebben allebei een tweeling gekregen. Kan dit dan doorgegeven worden of is dit gewoon toeval geweest? Ik ben benieuwd groetjes, Dicky
Hoihoi, Elke zwangerschap is weer anders! Vaak word het eerste buikje door je darmen veroorzaakt. Die zoeken een nieuw plekje en houden hier door meer lucht vast. OOk hebben er al twee kindjes in je buik gewoond en daardoor is je buikwand niet meer zo stevig en strak als voorheen. Maar desalniettemin zouden het er ook twee kunnen zijn!! de echo zal het vaststellen! Spannend!! Imke
ok, bedankt voor je antwoord! Ik ben ook ontzettend benieuwd! maar eerst word mijn dochtertje van het weekend 4, we maken er echt een leuk gezellig feestje van. Dan gaat ze voor het eerst (!) naar school, trakteren voor de laatste keer en afscheid peuterspeelzaal op dinsdag en dan woensdagochtend de echo en donderdag de intake van de verloskundige. Dus de dagen zullen lekker snel gaan! Ik laat het nog wel even weten. Groetjes, Dicky
hallo!!! ik ben gisteren naar de echo geweest en het is er 1! Wat een opluchting. Ik groei gewoon erg hard, maar vind het niks erg! Groetjes, Dicky