echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lilliby, May 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hallo,

ik heb juist nog een echo gekregen, en de gyn zei dat er vocht rond het vruchtzakje te zien was da zal wel niet normaal zijn? maar hebben er daar nog ervaring mee? ook was er nog geen hartactiviteit te zien, en in het vruchtzakje zat een rondje! is da het vruchtje?

groetjes

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Wat ik in ieder geval wel weet is dat het heel normaal is dat je het hartje nu nog niet kan zien. Meestal na 6 weken pas. Op je andere vragen heb ik geen antw. Misschien je vk nog even bellen voor uitleg? Als het kwaad kon had ze het neem ik aan wel even gemeld.

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had ook een echo op dezelfde termijn als jij. Bij ons was er helemaal nog niets te zien in het vruchtzakje. Vocht er omheen, dat weet ik niet wat het betekend. Het rondje wat je ziet is het dooierzakje waar je mini-kindje van leeft tot de placenta en de navelstreng goed is aangelegd. Dat zul je bij de volgende echo dus ook nog wel zien.

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik heb op al mijn echo's maar 1 keer vocht gezien en dat was geen goed nieuws, toen was het vruchtje overleden, maar dit was wel weken later dan jij nu bent

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Waarom heb je het niet aan je gyn gevraagd? Die kan daar toch veel beter antwoord op geven dan wij hier via internet?

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

Share This Page