placenta voor!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sunlight, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

wie van jullie heeft/had ook de placenta voor liggen?
    en bij hoeveel weken kon jullie man/vriend de kleine voelen?
    ik ben nu 21 weken ik kan het al een aantal weken zelf voelen maar mijn man kan het nog niet voelen hij lijkt hem super dat hij de kleine ook kan voelen. maar laat nog even opzich wachten jammer genoeg.

wie kan mij vertellen hoe lang jullie vriendlief hier op moesten wachten?

liefs

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij de 1e duurde t vrij lang, toen voelde ik t zelf pas met de 20 weken heel lichtjes.
    Hoe ver ik was voor mijn man t voelde, weet ik niet meer.

Nu kon mijn man t al voelen met 20 weken.
    En zie je t ook al aan de buitenkant!

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik heb voor 21 weken zwangerschap al een giga dikke buik.
    op mijn werk denken ze allemaal dat ik bijna met zwangerschapsverlof ga binnenkort. en krijg ik de vraag zitten er geen twee in?

maar ik voelde het met ongeveer 16 weken maar mijn man en ik voelen het beide nog niet aan de buiten kant.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb ook een flinke buik en van nature een isolatielaagje.

Is het je 1e of niet?
    Bij de 1e kan t wel wat langer duren.
    Plus dat hier de kleine echt veeel bewegelijker is als zijn grote zus

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja het is onze eerste.
    maar ik voel het wel aan de binnen kant maar dus nog niet aan de buitenkant. ik heb van nature ook een isolatielaagje hoor. dus mischien kan het wel wezen dat je het dan nog later voelt?

6. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meid,

Mijn placente blijkt ook aan de voorkant te liggen. Kreeg dit tijdens de geslachtsbepaling te horen. Heb me kleine nog niet gevoeld, laat staan m'n mannetje :)

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik kreeg dit met de 20 weken echo te horen. dus vandaar dat mijn mannetje het nog niet heeft kunnen voelen.
    maar wie kan mij vertellen bij welke week hun partner het wel heeft kunnen voelen? bij iemand met de placenta voor?

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is gewoon erg verschillend!
    Zoals ik al zei, dit x voelde mijn man t echt veel eerder.
    Met 20 weken al....terwijl dus nu weer de placenta voorligt.

9. spookie

spookie Lid

Nov 10, 2008
    12
    0
    0
    Denbosch
    Hoi hoi,
    Ik ben in verwachting van ons eerste kindje.. Bij 18 weken voelde ik zelf ( achteraf weet ik dat nou) al heel af en toe beweging in mijn buik maar nog niet van buiten en dus ook mijn man niet :( .. Bij 20 weken heeft mijn man voor het eerst een beweging kunnen voelen ( wel wat harder moeten drukken op mijn buik zeg maar met zijn hand) en na 23 weken was het echt heel duidelijk, zag je mijn buik ook echt bewegen en is er ook echt contact..... Zowww super leuk...Echt geweldig...Maar dus ondanks dat de placenta aan de buikwand ligt kun je het toch wel heel duidelijk voelen, alleen soms wat later... Tja dan geniet je er nog meer van zullen we maar zeggen!!!!! Nou nog even wachten en dan kunnen jullie ook samen gaan genieten:)!!!

10. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    bij ons was het afgelopen maandag dat manlief het eindelijk voelde heb ook de placenta voor liggen. was uds bijna 23 wk. heb ook van mezelf een laagje extra. maar het ligt er ook aan hoe de kleine ligt. zo ligt die van ons meestal met de rug naar me buik toe en de voeten ed dus in me rug (gezien op echos) nu hadden we maandag een geslachtsbepaling ne lag hij met de voeten ed naar me buik dus savonds voelde me vent het toe ineens heel sterk. echter is de kleine nu weer gedraaid volgens mij want voel alleen maar getrappel aan de binnenkant hihi. je moet dus ook ecdht mazzel hebbe hoe de kleine ligt.

ff of topic. wendeela wat grappig we lopen allebei ong gelijk en hebben ook allebei een even oude dochter en krigjen een zoon hahah vond het ff komisch en viel me zo op hihi.

11. juultje26

juultje26 Actief lid

Jun 12, 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Hoi,

Ik voelde het in mijn eerste zwangerschap bij 16 weken zelf wat kriebelen, bij een week of 22 voelde mijn mannetje het ook.
    Nu voelde ik bij een week of 14 iets kriebelen, en nu ik 25 weken ben lijkt mijn buik af en toe een golfslagbad en voelen we het beiden al aantal weekjes. Dacht dat hij het voelde vanaf week 19 a 20.

Liefs Juul

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    #12 Sunlight, Jun 13, 2009
    Last edited: Jun 13, 2009
    nou meiden

ik heb het nu een 2 dagen aan de buiten kant gevoeld. (gister en vanmorgen)
    jammer genoeg zit mijn man voor zijn werk weer in het buitenland en heeft dit nog niet kunnen voelen!
    maar als het goed is komt ie vannacht thuis dus hopen dat de kleine dan nog steeds zo mooi ligt we het duidelijk aan de buitenkant kunnen voelen.
    hij reageerd zelfs op mij echt zo lief.
    ik voel het gewoon tegen mijn hand aanliggen want een super geweldig en fantastisch gevoel!!!! ik ben helemaal super blij.
    ik had nooit verwacht dat het zo'n kick zou geven hihi.
    ik loop al twee dagen met een smile op mijn gezicht hahaha.
    goed weekend allemaal

liefs

13. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Bij mijn eerste zwangerschap lag mn placenta ook voor, maar kon de beed vrij snel voelen.
    Misschien kun je proberen aan de onder/zijkant van je buik te laten voelen?

Share This Page