Ik wist niet zo goed waar ik hem moest plaatsen, dus doe ik het maar hier. Van welk merk worden hier de meeste zwangerschapstesten gebruikt?
ik denk dat je die vraag beter bij zwanger worden kan zetten. En er is al eens een topic over geweest.
gewoon lekker simpel en makkelijk de testen uit de webwinkel, heel betrouwbaar en niet duur, zeker niet als je bekijkt dat je voor een simpele apothekerstest ook al 7,85 betaald, en daar heb je er nu 3 voor. En daarbij weet ik dat de testen uit de webwinkel dezelfde zijn als die mijn eigen ha gebruikt. dus ga het jezelf niet moeilijker of duurder maken dan het is... deze zijn dus net zo betrouwbaar als de testen bij je ha, die gebruikt toch echt niet die dure clearbleu testen... succes met zwanger worden
Ik gebruikte die van de apotheek en de laatste test (die dus positief was) was de digitale van Clear Blue.
Van de webwinkel zijn werkelijk perfect en heel snel in huis en heel goedkoop! Ze zijn erg gevoelig dus hebt niet zoveel HCG in je lichaam nodig om een positieve test te krijgen. Daarnaast kan ik de digitale CB aanraden omdat je dan geen vage streepjes krijgt maar gewoon een hele duidelijk zwanger/niet zwanger in het scherm! Zijn wel weer vrij duur en veel minder gevoelig dan andere testen.
ik heb eigenlijk alle merken wel gekocht haha, toevallig vind ik die van de kruidvat heel goed, en betaalbaar.
Ik heb toch maar die van kruidvat gehaald, want had echt geen geduld meer. Maar was weer negatief. Dus ik snap er ook niks meer van.
Ik heb die van de webwinkel gebruikt, ze zijn erg gevoelig, dus kan je lekker snel testen.. en ook goedkoop, als je een beetje nieuwsgierig van aard bent(zoals de meeste vrouwen) blijft het niet bij 1 test.. dus waarom een dan een dure!!! heb ook de predictor gebruikt, maar die zijn niet gevoelig en gaven alsmaar negatief terwijl die van de webwinkel iets heel anders beweerde!!! succes liefs Faith
De testen uit de webwinkel en ook de CB digitaal. De ene voor het leuke (het woord : Zwanger!) en de andere omdat ze functioneel zijn. Mirre
Ik heb ze bij m'n 1e 2 zwangerschappen van de apotheek gebruikt,heb er het afgelopen jaar ook al wat testjes doorheen gejaagd,maar dacht:ga nu die van de webshop eens proberen (over 3 dagen,volgens mijn banner) dus hoop dat ie positief uit mag slaan