Hallo medezwangeren!! Ik heb deze week heel de week al gruwelijk veel zin in wijn... Ik pak het niet, echt niet. Maar ik heb er zo'n zin in..... Hebben jullie dat ook of ben ik gewoon een aanstelster??
ik heb met dit weer idd ook wel het idee van "heerlijk in de tuin met een rosetje en wat lekkers erbij".. dus ik snap wat je bedoelt tot nu toe heb ik me heel goed ingehouden.
Haha, vind het ook weleens moeilijk hoor, momenteel nog niet, want ik ben erg misselijk, maar ik weet dat als ik me straks weer wat beter vel ik af en toe best wel graag weer eens een borreltje zou lusten
Ik dronk al zelden dus van drank kan ik wel afblijven maar een broodje met filet american, osseworst of gerookte zalm... jummieeeeeee... die mis ik zooooooo!
Ben al ruim 22 weken aan t afkicken van mijn heerlijke wijntje.. Heb t er nog steeds enorm zwaar mee maar haal t echt niet in mijn hoofd er eens een te nemen. Ben over de helft haha
Nou heb er nu ook wel moeite mee hoor met dit lekkere weer. Lekker wijntje of rosetje met toostjes filet american haha. Maar ja volgend jaar maar weer he.
met dit weer is het idd wat lastiger geen wijn te drinken. heb gister een slokje genomen en heb er enorm van genoten!
Ik heb dat met softijs. Ik ehb al heel de zwangerschap zin in softijs. Terwijl ik normaal niet zo'n ijs eter ben. Maar ja volgend jaar zomer kan ik weer lekker aan het softijs. Nu houden we het bij een waterijsje!
je mag best softijs eten hoor! in Nederland tenminste wel. zoek maar eens bij de verloskundigen op dit forum, die hebben ooit de vraag gehad of het mocht en het antwoord was ja.
Kan je niet een druivensapje in een wijnglas doen. Dan lijkt het ook net of je wijn drinkt... Ik weet heus wel dat het geen vervanging is, maar het ziet er gewoon feestelijker uit
Ja klopt dat is Ame, maar zelfs als je dat TE lang in de zon laat staan vindt er een proces plaats wat er alcohol van maakt, dus niet de fles in de zon zetten (dan heb ik het niet over een uurtje hoor haha
Ik heb ook zo'n zin in wijn...zeker met dit weer...koel roseetje... Jammie! Maar ik laat het staan hoor! Ik denk dat ik zoiezo meteen dronken ben na 1 glas Laatst wel een alcohol vrij biertje geprobeerd, maar dat is echt vies
Marieke: Oke, want in de boeken staat namelijk dat dat niet mag ivm ene bacterie. Dus vandaar dat ik het niet neem. Maar zal het nog wel eens navragen bij mijn verloskundige!
ja hier ook .. ontzettend veel zin in baileys hmmm en broodje filet... mjummie maar ja dat is met alles zodra je weet dat je iets niet mag heb je er erg veel zin in enne softijs mag je gerust eten hier hoor
Oh, nu op een terrasje zitten met een beslagen cocktailglas met een goeie frozen margarita... Nee, natuurlijk doe ik dat niet, maar ik kan er heerlijk van dromen. Nog een week of vijf, zes...