ik weet het niet meer....

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door angel1984, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    Hey allemaal,

Ik ben sinds begin mei gestopt met mijn pil, in juli was ik 2 weken over tijd, ik had al enkele zwangerschapstesten gedaan maar die bleken negatief te zijn. Dus ik naar de huisarts, bloed laten nemen en mijn HCG bleek 5 te zijn. Dus ofwel was ik net zwanger volgens men arts ofwel was het vruchtje niet goed ingenesteld en ging ik mijn regels nog doorkrijgen. Diezelfde avond krijg ik dan men (pijnlijke) regels door die 2 dagen duurden. Nu ben ik deze maand weer een week overtijd. Ik heb weer een test gedaan en die is weer negatief... Ik heb mijn pil wel 3 jaar genomen, dus is mijn lichaam nog aan het ontpillen of zou er iets mis zijn?

Zijn er nog mensen die dit soms al hebben gemaakt of weet iemand hoe dit komt?

Groetjes

Angel

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Als je net gestopt bent met de pil kan het dat je een onregelmatige cyclus hebt. Ikzelf heb dat niet bij mijn zijn ze keurig op tijd. Maar er zijn meerdere meiden hier op het forum die een onregelmatige cyclus hebben na het stoppen met de pil. ;)

Als het goed is zul je na een tijdje weer een regelmatige cyclus hebben.

3. angel1984

angel1984 Lid

31 aug 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    Ik vind het alleen heel raar want de eerste maand nadat ik gestopt was met mijn pil, had ik mijn regels perfect optijd en nu ineens niet meer... Gisteren en vandaag heb ik wel veel last van mijn buik, steken enzo...

Ik begin me stillaan af te vragen of het niets te maken kan hebben met het feit dat ik in mijne vorige maand een vruchtje van 4-5weken ben verloren...

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej angel...

Het schijnt... heb ik gelezen hierzo... dat je lichaam zeker een jaar *zucht* nodig hebt om te ontpillen... Dus het kan best zo zijn, dat je eerst je menstruatie op tijd hebt en daarna ineens niet meer.. je zou ns moeten kijken bij zwangerworden - topic dag 40.
    Daar zijn meer meiden, waaronder ik, met hetzelfde probleem.

KuZzz

Deel Deze Pagina