Op 7 juli heb ik positief getest. Ik dacht zelf dat ik ongesteld zou gaan worden omdat ik steeds buikkrampen en steken heb. Ik heb de dag erna nog een keer getest en weer positief. Maar nu heb ik nog steeds die krampen en steken en vraag me af of dat wel "normaal" is. We zijn 1 1/2 jaar voor een kindje bezig geweest en ben zo blij dat het nu eindelijk gelukt is.
Volgens mij is dat normaal hoor! Ik heb het ook gehad en nu nog heel af en toe en ik ben 9 weken zwanger. Tot een week of 6 was het het ergst, daarna nam het wat af. Maar als ik er last van heb, straalt het ook wat uit naar m'n rug en benen. 'k Vond het ook eng maar heb geen drubbel bloed of wat ook gezien, dus het zal wel goedgaan
Ik heb het in het begin ook een paar keer gehad, nu nog weleens af en toe.. Je moet het zien als een soort van groeipijn Dit bedoelen ze met bandenpijn, houd in dat de banden waar je baarmoeder mee vast zit beginnen op te rekken omdat je baarmoeder groeit.
Hallo Wennepen Het je toevallig voluit Wendy?? Zou grappig zijn, ik heet ook zo en heb ook op 7 juli positief getest, mocht toen eigenlijk nog niet, inmiddels gister de 4e keer getest, nu een dikke vette streep !! Maar om op je vraag terug te komen, ik heb dus hetzelfde. Last van buikpijn, wat krampen en of een toe een steek. De ene keer rechts, dan weer links, het gaat door heel mijn onderbuik. Als ik de andere reacties zo lees is het niets geks, zeker niet zolang je geen bloed verliest. Mijn vriendin is ook zwanger, net 5 weekjes verder dan ik en zij had er ook last van in de eerste weken. Groetjes!
is heel normaal hoor. zolang je er geen heftig bleodverleis bij hebt is er niks loos. je kleinte nestelt en groeit en dat kan wat zeuren.
Heb ik ook gehad hoor en soms zelfs echt heel pijnlijk. Zolang je geen bloedverlies erbij hebt, is er niks aan de hand. Ik geloof dat in 1 week tijd je baarmoeder 2x zo groot wordt, dus dat het allemaal wat trekt en zeurt daar, is op zich wel logisch!
Dank je wel voor jullie reacties. Er is geen bloedverlies te zien dus dan hoop ik dat het goed zit. Wendie, Ja ik heet ook Wendy voluit, toevallig dat jij ook getest hebt op 7 juli! Weet je al hoever je bent? Butt3rfly, Wow groeit je baarmoeder zo snel, dat wist ik dus niet!
Hoort er helemaal bij! Het mag alleen niet te heftig worden, maar een beetje zurende menstruatie achtige pijn is gewoon normaal.
@ wennepen, ja ik ben nu vier weken en vier dagen, dus 1 minder dan jij. Zit me nu te bedenken wanneer ik een verloskundige moet bellen voor een afspraak. Iemand misschien enig idee, ik lees nog al verschillende berichten, op de ene site 7/8 week andere sites tussen 8/10 weken Verder heb ik nog steeds wel last van buikpijn, gisteravond zelfs met een kruik op de bank gelegeen, dat hielp wel. Eigenlijk hebben ik verder, afgezien van pijnlijke borsten, nergens last van.
Zodra je weet dat je zwanger bent, kan je volgens mij de verloskundige bellen. Zij vertelt je dan wel met hoeveel weken je langs mag komen. Ik hoop dat je zo weinig klachten houdt! Sinds ongeveer een week is bij mij die zeurende pijn weg, maar die borsten Heb al een cup groter moeten kopen (en ik had al niet te klagen) En het eten staat sinds week 6 a 7 tegen. Ik ben niet misselijk, maar ik heb gewoon nergens trek in... behalve pizza's en patat