Wie weet wat dit kan zijn? Dit is toch nog niet het begin van de bevalling? Ik heb nu al 3 dagen dat ik continue harde buiken heb, me buik staat helemaal strak.. Me buik doet zeer, met harde steken en krampen. Verder heb ik vandaag voor het eerst bloedverlies en flink afscheiding (slijm?) in me onderbroek. Heb de VK niet gebeld omdat ik maandag op controle weer moet, maar het doet me nu echt heel erg zeer.
Ik zou toch eventjes bellen hoor, zeker bij bloedverlies! Er hoeft natuurlijk niets aan de hand te zijn, maar je belt liever een keer te veel dan een keer te weinig, toch? Daar is je verloskundige tenslotte ook voor! Succes!
De vk heeft mij ooit gezegt dat " wat" Bloedverlies normaal is.. zolang het maar geen maandverband vol is per uur.. Ik schat het bloeden op maandverband vol per 2 uur..(verwissel het eerder ivm hygienne)
Ik zou maar bellen. Ik heb voortijdige weeën gehad (ook bij 33 weken) die voor ontsluiting zorgden en ben toen opgenomen en kreeg weeënremmers. Vind het bloedverlies ook best veel, helemaal met jouw termijn. Succes!
Mijn vk heeft gezegt bij bloedverlies altijd bellen. Zou toch ff bellen, zeker in combi met die harde/gespannen buiken.
als je je zorgen maakt moe je gewoon bellen ze hebben liever dat je 10 keer te vaak belt als 1 keer te laat ik had ook na me gevoel geluisterd ondanks ik de vk belde die me niet geloofde snacht 2 uur later huisartsenpost gegaan half uur later lag ik in ziekenhuis 1 uur later dikke weeënremmer en longrijping was pas 33 weken en ja hoor me gevoel had gelijk weeen :S weeënremmer nummer 1 hielpen niet en kreeg die dag overdags nog betere
Ik zou ook gelijk bellen! Een beetje bloedverlies komt vaker voor in de eerste 3 maanden van de zwangerschap, daarna is het niet normaal hoor. Ik had afgelopen weekend licht bloedverlies (veel minder dan de hoeveelheid die jij beschrijft) en ik ben gelijk 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik had het ook in combinatie met veel harde buiken.
de vlos zei tegen mij dat ik bij bloedverlies niet hoef te bellen, omdat het een teken is van verweking en verstrijking van de bm mond. aangezien jij pas 33 weken bent en die andere klachten hebt, zou ik direct gebeld hebben!
Hoi Hoi.. Ik heb met 31 weken bloed verlies gehad.. en ben heb een week in het ziekehuis gelegen.. ze zijn daar echt wel voorzichtig mee omdat het verschillende oorzaken kan hebben.. dus ik zou echt wel bellen hoor! sterkte
ehm bellen jij!!!!! Bloedverlies mag wel iets maar ik vind het voor jou zwangerschapsduur wel erg vroeg en daarbij die andere klachten. Hup niet wachten tot na het weekend maar bellen daar zijn z voor.
Hallo dames, bedankt voor jullie reactie. Heb gisteravond om 22.00 de vlos gebeld en die is direct gekomen aangezien de harde buiken om de 5 minuten kwamen. Ben direct doorgestuurd naar het ziekenhuis en hebben ze met een (eendenbek?) gekeken en echo's gemaakt en aan de hartbewaking. Ik ben nu opgenomen in het ziekenhuis en hoop dat het allemaal mee valt.
allemachtig wat ben ik blij dat je heb gebeld. Bij twijfel meteen bellen dus blijkt maar weer. Succes meid en hopelijk mag je snel weer naar huis
Fijn dat je gebeld hebt! Hopelijk is het niks ernstigs en mag je over een paar dagen naar huis. De kleine mag best nog een paar weken blijven zitten Sterkte!
En inmiddels ben ik weer thuis, De kleine doet het nog prima daar binnen en ze weegt nu ruim 5 pond, dus als ze nu zou komen is het niet heel erg, maar heb liever dat ze nog minimaal 3 weken binnen blijft..