Mijn laatste daagjes...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Isolde, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey dames,

Nou mijn laatste dagen als zwangere gaan nu toch echt in. Morgenochtend word ik gestript op de poli en mocht dat niets doen dan gaan ze me maandag inleiden.

Ergens zie ik er wel heel erg tegenop, weet dat ons kindje niet lang bij me zal mogen blijven en direct naar de neonatologie wordt overgeplaatst, maar ergens ben ik er ook wel helemaal klaar mee.

Hoop zo dat het strippen iets gaat doen (bij mijn vorige zoontje in ieder geval wel) want loop nu al een week met voorweeen, harde buiken, misselijk en noem allemaal maar op!!!

Groetjes

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik wens je heel veel succes, meis!

3. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Heel veel sterkte en hopelijk komt het gauw op gang.

Waarom word je ingeleid?

4. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Wauw Isolde, spannend! Het lijkt me niet leuk dat je kindje gelijk naar de neonatologie moet, maar ik hoop dat hij snel weer bij je terug mag komen.

Succes morgen.

Belle, gaat zelf morgen voor een geplande keizersnede.

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Isolde hoop dat het strippen al wat doet en anders veel succes maandag!!
    Belle ook veel succes morgen!

6. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Helaas heeft het strippen niet het gewenste effect gehad en loop ik nog steeds lekker zwanger rond. De gyn was ook nog eens vergeten om me in te plannen bij de verloskamers dus maandag zit al vol......:( Nu word ik dus dinsdag ingeleid!!!!
    Op zich is het ook wel lekker want kunnen we morgen nog even alle laatste dingetjes regelen.

Toch had ik er stiekem wel op gehoopt dat het strippen effect zou hebben was bij mijn zoontje namelijk wel!!! Misschien had het er ook wel mee te maken dat de kleine nog niet ingedaald ligt en hij er ook niet zo heel goed bij kon!!! Prettig voelde het in ieder geval niet!!!!

@ roze wolkje, tja die inleiding heeft meerdere redenen. Mijn eigen gemoedsrust staat denk ik toch wel voorop. Zal je eerlijk zeggen dat ik er om gevraagd heb en het geen enkel probleem was dus wat precies de medische indicatie is......... :( Maar goed ben er blij mee want heb het wel helemaal gehad!!!

Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs

Deel Deze Pagina