Hoi iedereen Ik kon me niet meer inhouden en ben gauw een testje gaan halen een kwartier geleden.. Quid test vd supermarkt (had goede ervaringen over gehoord) Testje gedaan, 1minuut gaat voorbij..Ik zie niets 2minuten voorbij..Niets Ik denk:Negatief! In een vlaag van waanzin sloop ik de test uit mekaar In de derde minuut dus ong .. En ik zie vrij duidelijk een roze streep op de plaats waar hij moet staan dus niet de teststreep he Ik weet het ik ben dom geweest Je mag 'm helemaal niet uit mekaar halen! En zeker niet na 3 minuten al!! Ik mocht de test aflezen na 4à5minuten .. Wat denken jullie?Zegt het iets..Die teststrip?Nee he?
ik denk niet dat je de test nu serieus mag nemen! ga er gewoon nog een halen en niet slopen!! succes!!
Bedankt meis Zit echt in een tweestrijd! Langs de ene kant wil ik een posi test want ik héb gewoon een grote kinderwens.. Langs de andere kant kàn het gewoon nog niet nu (zie mn topic 'terug van weggeweest'..)
ja ik snap wat je bedoeld. maar dat je menstruatie zo lang uitblijft is wel vreemd. hoe staat je vriend er tegenover? zou hij het erg vinden?
hahahaha ik zie mezelf vorige keer ook nog die test door midden breken met een megakracht. hihi frusti zijn we af en toe he. maarre inderdaad wat die anderen zeggen gewoon nog ee keer testen. laat je man/vriend hem vast houden veilig bij jou uit de buurt.
Waarom...sloop je in vredesnaam een test Dat streepje was vast de verwonding die je test hebt aangebracht Meissie...ik heb maar 1 advies...nog een keer testen! Die 2de streep komt er toch niet zomaar?? En RAP want wij willen t ook weten!!
Leuk om te lezen dat er nog meer mensen bestaan met dezelfde "tic" als ik....sloop namelijk ook altijd de testen uit elkaar....waarom? Geeen idee hahah
ook ik heb dr genoeg gesloopt omdat ik d8 wat te zien wat er niet zat, mja... ren je nu alnaar de winkel trouwens we zitten hier te trappelen hoor!!
Hahaha grappig dat ik niet de enige ben die testen sloopt Maar zagen jullie dan een streepje ook? Bij mij was ie wel duidelijk.. Maar jah Ik kon er vandaag geen meer halen, moest werken. Ik ga zaterdag nog een keer testen, dan is het hcg normaal gezien verdubbeld en dan zou ik het moeten zien àls het zover is Mn vriend denkt er net hetz. over als ik.. Hij wil wel kinderen, maar nog niet nu (hij is 22).. Hij woont overigens wel alleen en heeft vast werk enz.. Maar àls ik zwanger ben is ie heel gelukkig en is het kindje ook langs zijn kant zeer welkom Alleen komt het niet op de juiste moment dan
Zit nu op dag 52 Dus 6dagen overtijd als ik van mn vorige cylcus uitga.. Zaterdagochtend test ik weer.. En deze keer laat ik 'm liggen Maar ik denk dat ie negatief is.. Afwachten maar! Ik heb deze vraag al een paar x gesteld, maar: Aan de meiden die ook hun test hadden gesloopt..Zagen jullie ook een tweede streepje?
tja .............ik beken, ik heb ook mijn test gesloopt.....om te zien of er iets zat wat ik mischien over het hoofd zag (schaam,schaam) er was toch duidelijk niks te zien
ik ook hoor. gelijk mijn nagels ermee gesloopt maar ik had wel de test open. alleen kreeg er niks voor terug hij was vet negatief...