vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBM1985, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Hallo meiden,

Misschien een lullig vraagje maar...
    Over een paar weken gaan wij op vakantie.
    Nou drink ik zelf geen drank maar mijn man wil in de vakantie natuurlijk wel wat drinken.
    Ik weet niet wanneer en of ik mijn ei kan verwachten, (ik hou mijn temp niet bij nl).
    Maar zit er nogal mee of het verstandig is dan gewoon door te gaan met klussen zeg maar.
    Je wilt natuurlijk een goede start voor je beebje en ik weet wel dat hij niet veel zal drinken maar ben toch, benieuwd wat jullie zouden doen?
    Misschien toch die weken het maar veilig doen?

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey JBM,
    Ik snap je twijfel, maar als ik jou was zou ik gewoon door gaan. Zonde als je je ei hierdoor mist. En zolang jou vent zich niet alle avonden laveloos zuipt, moet dat geen probleem zijn..

Alvast veel plezier op vakantie!!

Knuf Sookie

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi JBM1985,

Geloof me, die zaadjes die dan gaan zwemmen die zijn al gemaakt. Daar heeft de alcohol van over een paar weken geen invloed op. En daar komt bij dat de beste het alsnog dan wel red en dat zijn vast niet de dronken zwemmers ;)

Ik denk echt niet dat je beebje daar een mindere start van zal hebben hoor.

Liefs

4. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reacties meides ! :p

Je weet natuurlijk dat het beste is als je de drank laat staan.
    Maar goed, fijn om te horen dat het niet zo erg is als je niet al teveel drinkt.
    Het klinkt misschien ook raar idd zoals ik schrijf, dat je een goede start wil maken maar ik heb echt geen idee hoeveel alcohol al invloed heeft hoor haha :D.

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej JBM,

Ik begrijp je zorgen, maar ik zou me er niet te druk om maken..Mijn vriend tikt nog regelmatig wat biertjes weg in de weekenden, maar ik ga er niet vanuit dat dit een probleem vormt..(ook al zijn we 8 maanden onderweg en weet ik ook wel dat alcohol traag zaad kan veroorzaken..)..

Gewoon vrolijk doorklussen zou ik zeggen..

Liefs,
    Anna

Deel Deze Pagina