Vraagje !!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy1979, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb 13 aug. mijn laatste ongi dag gehad.
    En geklust op 24,25 en 26 aug. Maar nu lees ik allemaal dat jullie je eitjes voelen maar hoe herken je dat.( buiten het slijm om)
    Moet volgende week ongi worden vind het wel spannend.
    Mijn cyclus is heel regelmatig 27 dgn.

IK heb het idee dat ik gevoelige borsten heb en moe ben, maar dat kan ook tussen me oren zitten omdat ik het zo graag wil denk ik :(

Vind dit echt een fijn forum je komt veel te weten en ik ben sinds gisteren ook lid geworden!!!!

Kuzz van mij!!!!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej ,
    niet iedereen voelt zijn ei .. ;)
    ik zou ook niet weten hoe t voelt.. je kunt t wel weten door je tempratuur verhoging .. maar ja dan moet je wel tempen..

ik lees mee ;)

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Niet iedereen voelt het inderdaad. Ik heb het altijd gevoeld. Het begint met een licht zeurende pijn aan een kant van mijn buik en wordt dan wat heftiger, soms dusdanig dat ik een paracetamol neemt. Bij mij begint het altijd in de namiddag en duurt totdat ik 's avonds in slaap val.
    Wij hebben toen het raak was, 1 dag voor mijn eisprong geklust en het was dus raak.
    Succes!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik voel m'n eisprong niet echt, maar weet een paar dagen ervoor wel dat ie er aan komt, doordat ik ineens onwijs pijnlijke tepels krijg.. Gezien een paar dagen later m'n temp ineens stijgt, is dat dus duidelijk gerelateerd :) Scheelt weer ovutesten kopen..

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik heb heel vaak buikpijn dus misschien dat nu ik temp en ovu testen gebruik ik de buikpijn kan onderscheiden ;)
    en dus weet welke pijn de ei-pijn ;) is

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Bij mij voelt het als een aantal flinke steken in mijn linker of rechter onderbuik... gedurende een dag..

Ik weet pas sinds een paar maandjes dat dit mijn ei-sprong is, om de pijn te op te schrijven + datum. Als ik dan ongesteld ben geworden en ik reken terug weet ik precies of dat mijn ei is geweest.
    Zo heb ik het "leren" voelen.

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bij mij is het 1 gemene lange steek waar je even van moet bijkomen, maar duurt niet de hele dag. dus t kan heel verschillend zijn

8. Dank je wel,
    Ik heb idd wel steken in mijn buik maar wist niet dat dit van mijn eisprong was, Maar euh... bedankt allemaal!!!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bij mij is het ook één steek in m'n buik, links of rechts. ;)
    Heb het ook lang niet altijd gevoeld, een paar keer maar.

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Voor dat ik zwanger werd van mijn zoontje voelde ik m ook altijd. Maar eerder een zeurderige pijn die niet de hele dag aanhield.

Toen ik daarna stopte met de pil kreeg ik vlak voor mijn ei een aantal dagen wat heftig slijmverlies (cervixslijm)... mijn ei voelde ik helaas nie..

Na de miskraam voelde ik mijn ei ook nie en had ook geen slijmverlies, toen ben ik dus ovutesten gaan gebruiken.

Een andere methode is tempen. Op het moment dat je temp omhoog gaat, heb je je ei gehad... maar dan ben je te laat met klussen.. dus je moet de dagen ervoor klussen.

liefs,
    mamaT

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik voel een soort zeurende pijn,links of rechts onder in mn buik,dit in combinatie met dik slijm.
    Meestal houdt het een halve dag aan en ebt dan weg.

Deel Deze Pagina