ik vraag me af wat mensen nou zingen voor jullie kindje ik zou heel graag willen zingen voor me kindje .. zing zelf ook maar ik weet gewoon niet wat :S klinkt misschien raar maar soms denk ik ja als k zo een liefdes liedje ga zingen tja wat heeft zo een beebje daaraan.. of ik voel me helemaal niet blij ..wegens omstandigheden en vind het dan raar om hele vrolijke liefdes liedjes te zingen... maar wil me kleine ook niet weerhouden van het mooie van muziek zeg maar... toen bedacht ik me kinderliedjes?? maar is misschien ook wel weer stom voor een ongeboren kindje.. pfff ik weet dat het raar klinkt maar ik zou wel is willen weten wat jullie zingen en zeggen tegen jullie kleine misschien dat ik dan makkelijker de knoop kan doorhakken
ik hou hele verhalen tegen mijn buik en af en toe zing ik ook een liedje en meestal gewoon wat in me opkomt op dat moment maar ook kinderliedjes (kan ik alvast oefenen hihi )
haha ik zing al zolang voor me kindje en hij lijkt het leuk te vinden. of iig hij reageert. Het is leuk om te doen en zeker niet stom en ik zing elk kinderliedje dat in me opkomt en zelfs me vriend zingt liedjes in het spaans of basks. Ik zing ook andere liedjes. liefdes liedjes of rock nummers haha. Hij mag van mij best al musiek les hebben haha. Liefs, Helene
Hoe weet je nou of je kindje reageert...én of hij/zij het leuk vindt???? Mijn kleintje is de héle dag in de weer met draaien en trappelen. Slapen doet ze eigenlijk pas als ik ook ga slapen (pfff ) als je kindje beweegt, voelt het zich dan goed of juist niet??
Mijn VK zegt het altijd zo: als jij jezelf niet lekker voelt ga je ook niet sporten, dus redeneer altijd zo: als je kleine beweegt heeft hij of zij het goed naar de zin! Ik zing ook heel veel voor de kleine. Niet zozeer kinderliedjes (ben ik nog niet zo thuis in ), maar vooral liedjes die we met het koor ook zingen waar ik bij zit en met de radio mee. Eigenlijk zing ik altijd wel. Mijn man zegt dat als ik niet zing dat ik dan ziek ben. Overigens is het wel leuk om te zien dat het kindje ook wel wat muzikaliteit in zich lijkt het hebben (of ik verbeeld het me graag ), maar als ik op koor ben en hij of zij hoort de gitaar spelen, dan reageert de baby daar heel erg op door op hetzelfde ritme mee te trappelen. Dat vind ik echt zo komisch! Oh ja, ik luister ook veel klassieke muziek... Groetjes, Josien
als ze de hik heeft zin ik "hikke pikke pauw" whahaha en dan haar naam er ook al in want vind erg snue altijd en dan doe ik teminste iets.
Vandaag voor het eerst een liedje echt voor de beeb gezongen hihi. Was "slaap kindje slaap". Kwam gewoon in me op. In de auto zing ik ook altijd mee met cd's, maar dat is dan gewoon omdat ik dat altijd al deed.
nou ik heb vandaag een hele zin gezegt hardop tegen de kleine whaha meestal praat ik op een telepatische manier whahaha met de kleine whaha stom ook he?!
Niets stoms aan hoor meid! En niet geforceerd gaan zingen gewoon als het ineens in je opkomt en je het leuk vind. Of je doet de radio of een cd aan en lekker mee ble'ren.
Ik zing altijd al mee met muziek in de auto, dat deed ik toen ik niet zwanger was, dat deed ik toen ik wel zwanger was en ik zing ook voor m'n zoontje op de achterbank. Alleen heeft hij nou wel een voorkeur voor Kinderen voor Kinderen, dus 't is even wat minder mijn keuze (Faithless, Angie Stone of Sergio Mendes) maar gezellig is en blijft het.
hahah ik heb vandaag stiekem heel zachtjes tegen de baby gepraat in de stad whahah ik voelde me wel een beetje raar maar ja alles went behalve een vent toch me zus gevraagt sprak jij ook tegen je buik JJAAA kreeg ik volmondig terug .. vooral als ik alleen was dan zei ik kom we gaan lekker naar de stad en dat soort dingen whaha leukk vandaag merkte ik .. toen ik op bed lag met me laptop op me schoot dat de baby flink aan het draaien/ schoppen was toen ik me muziek aanzette werd ze super stil heel grappig maar... nu vind ik het leuker als ze schopt watn ik voel dr nog niet zo goed en vaak ivm voor liggende placenta whahah nja we komen er wel nog meer zingers???? ps kinderliedjes lukt me echt niet om uit me strot te laten komen ..excuse my language