vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cindy1979, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    ik heb een vraagje ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
    Ik ben deze maand gestart met ovulatietesten.
    Nu was hij zondag dezelfde kleur dus positief en gisteren was hij helemaal positief want het streepje was veel donkerder dan de controlelijn. Maar vandaag was hij ook nog donkerder maar wel iets lichter dan gisteren. Is mijn ei-sprong nu al geweest of moeten we vanavond toch nog maar een keer klussen?
    Ik weet wel beter een keer teveel klussen als te weinig, maar wil het wel weten.

Groetjes cindy

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Waarschijnlijk is je eisprong dan al geweest omdat het streepje nu weer lichter word. Ik zou voor de zekerheid wel gaan klussen!

3. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Je test was ook nog gewoon positief. Je ovutest is positief (dus geeft aan of je binnen 36 uur een eisprong krijgt) als je testlijn even donker of donkerder is dan de controlelijn.

Bij mij is het meestal andersom, eerste dag even donker en de dag erna is de testlijn nog donkerder. Bij jou de precies andersom. Kan liggen aan hoeveel en hoevaak je ervoor geplast en gedronken hebt. Tijdstip van de dag etc.

Gewoon nog een keertje extra lol maken en dan duimen!

xMarilene

Deel Deze Pagina