Misschien een hele gekke en domme vraag, maar... kun je een ovutest ook gebruiken als zwangeschapstest? Geeft hij dan ook iets aan of niks??
nee niet doen ! sommige zeggen van wel maar je kunt gewoon beter voor 5 euri 2 testen kopen bij de kruidvat !! x
oke bedankt, niet dat ik al ga testen hoor, daar is het nog te vroeg voor. Was alleen nieuwgierig, had er inderdaad ook iets over gelezen hier.
Ik heb ook wel gehoord dat dat kan , maar je schiet er zo weinig tegen op , als je zekerheid wilt moet je dan alsnog een zs-test doen ............
Mijn ovutest van mat care teste ook flink tijdens het begin van mijn zwangerschap , zelfs nog meer dan mijn zwangerschaps test..tuurlijk is een zwangerschapstest om te testen of je zwanger bent(anders had ie wel anders geheten hahahah)..maar ben er toch wel van overtuigd dat een ovutest een zwangerschap kan aantonen..je blijft toch niet eeuwig ovuleren .. hier mijn bewuste zwangerschaps/ovutest...
tja het is inderdaad zo dat je een zwangerschapstest moet doen voor 100procent zekerheid maar ik heb ook eerst een ovulatietest gedaan (omdat ik bang was dat de zw.test negatief zou zijn) en ja de ovulatietest was postief...daarna toch een zw-test gedaan en ook die was positief...toeval of niet ik weet het niet maar 100 procent zekerheid geeft het niet...
Ik had toevallig nog een ovulatietest liggen, deze was op dag 28 van mijn cyclus super-postief. Was eigenlijk bang om te testen, maaar had nog nooit in het einde van mijn cyclus zo'n positieve ovulatietest gehad. Daarna een zwangerschapstest van KV gedaan en ook positief. Dus het kan wel werken. Maar je kan beter wachten en een test van bv Kruidvat doen.
Heb vandaag een zwangerschapstest gedaan.... Jippie, hij gaf netjes gelijk "zwanger"aan!! Nu was ik toch benieuwd of de ovutest ook positief aangaf, gedaan en er kwam maar een heel licht streepje op te staan. Dus niet in alle gevallen werkt het. Maar dat kan me eigenlijk ook niet veel meer schelen... ik ben zwanger!!