EN omdat ik zwanger ben ben ik meteen doorgereisd hier naar toe... hopelijk kan ik nog wat handige dingetjes/weetjes van jullie leren hier.... kus Ayyildiz
Jahoor! Ik heb het alleen zelf gedaan... Er was/is volgens mij wel iemand hier op het forum die dat deed, maar die had volgens mij een pendelstop las ik hier ergens.... : Ik zal nog eens even verder kijken... Het lijkt mij namelijk ook heel leuk als iemand anders voor mij pendeld....
Uhm...Kzou niet weten hoe ik dat voor een ander kan doen? Maar ik kan me daar in verdiepen natuurlijk.... Zou het dan best voor je willen doen, maar ja: PIN ME NERGENS OP VAST!!! En neehoor... Je bent niet brutaal! Maar ik ga nu eerst As The World Turns kijken!
Hier staat info over pendelen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Als er vragen zijn over pendelen kan je de desbetreffende personen die pendelen een pb sturen. Ik laat dit topic nu nog open, maar maak er geen pendel topic van he, dan word het wel gesloten. Verder een fijne zwangerschap toegewenst, en hier kan je vast terrecht met al je vragen over je zwangerschap