Tandarts met of zonder verdoving

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Snoetje86, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoetje86

Snoetje86 Lid

27 apr 2009
    76
    0
    0
    Hallo,

Ik had een vraagje..

Er zit een groot gat in m'n kies waardoor eten echt zeer doet en na het eten de pijn blijft hangen..
    Ik weet dat dit een gat is omdat de tandarts daar tijdens de controle achter kwam en het gat voel met m'n tong, de afspraak om het gat te dichten wilde ik eigenlijk uitstellen tot na de bevalling maar ik heb hier nu zo'n pijn aan dat ik dit geen weken meer trek..
    Heb net de tandarts gebeld en kan gelukkig aanstaande woensdag terecht..

Als ik naar de tandarts ga ben ik 33 weken en 1 dag zwanger, is het dan verstandig om een verdoving te nemen? Of zijn er speciale verdovingen voor zwangere vrouwen? Of mag ik erop vertrouwen dat als ik tegen de tandarts zeg dat ik zwanger ben (wat ook duidelijk te zien is :)) hij dan een goede verdoving zal zetten?

Groetjes, Snoetje

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Snoetje,

als je (zegt dat je) zwanger bent, gebruikt de tandarts een ander soort verdoving. Je kunt het zonder proberen, maar het hoeft dus niet. Sterkte ermee!

Groetjes Brigitte

3. Snoetje86

Snoetje86 Lid

27 apr 2009
    76
    0
    0
    Super bedankt voor je snelle antwoord! Dat stelt me toch alweer wat gerust, ben absoluut niet bang voor de tandarts maar wel een beetje voor de pijn ;)

Bedankt!

Groetjes, Dascha

Deel Deze Pagina