aan de pil,, maar bijna niet ongesteld geweest??

Discussion in 'Zwanger worden' started by babylover21, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylover21

babylover21 Actief lid

Jul 3, 2009
    135
    0
    0
    Heey Meiden,

Ik ben al een hele poos aan de pil, ik heb vorige week zondag de laatste pil van de strip gehad en wordt dan vaak op vrijdag ( vind ik zelf best wel lang) ongesteld. Nu had ik gister pas wat bloedverlies maar leek wel oud bloed. Ook maar heel weinig.Tot nu toe nog geen helder bloedverlies gehad en ben vanmorgen weer met een nieuwe strip begonnen. Vind het toch wel een beetje vreemd :(
    Normaal ben ik ook niet heel erg lang ongesteld maar dan toch wel 2 dagen..

Ook was ik vorige week 's ochtends hartstikke misselijk, heb ik anders ook nooit last van en was ik even bevriend met het toilet.
    Mijn borsten waren ook erg pijnlijk maar dat is ook wel eens zo als ik ongesteld moet worden.

2. Lila24

Lila24 Actief lid

Jan 28, 2009
    152
    0
    0
    Ben je de pil ook vergeten afgelopen maand, of ziek geweest?
    Anders is de kans erg klein dat je zwanger bent (kan natuurlijk wel hoor). Het kan zijn dat je niet zo veel bloed. Had ik ook wel eens toen ik nog aan de pil was.

3. babylover21

babylover21 Actief lid

Jul 3, 2009
    135
    0
    0
    Ik ben hem 1 dag vergeten, verder niet ziek geweest.
    Ik ben al een jaar of 5 aan de pil alleen nog nooit zo weinig ongesteld geweest.. we wachten de volgende ongesteldheid wel af..

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    als je maar 1 dag je pil vergeten bent is het onwaarschijnlijk dat je zwanger bent maar je weet nooit. ik zou ook gewoon mijn volgende ongesteldheid afwachten.

5. babylover21

babylover21 Actief lid

Jul 3, 2009
    135
    0
    0
    Toch even een testje gedaan net, wou het eigenlijk toch zeker weten.
    Maar de test is negatief ( niet zwanger )

Share This Page