Hoi dames, even een vraagje. Mijn cyclus is heel geregeld, het is altijd 28, 29 of 30 dagen. Nu zou ik donderdag mijn NOD vieren, maar nu, op dag 25 heb ik zojuist bij het naar de wc gaan een heel klein beetje bloed ontdekt. Het was een mini klein dotje, net zoals je dat met witte afscheiding hebt, maar dan was dit met een beetje bloed. Verder een roze sliert slijm erbij (sorry voor de onsmakelijke details). Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je te vroeg ongesteld werd? Wat denken jullie dat dit kan zijn? Ziet het er ook zo uit als het meteen al niet goed gaat met een bevruchting? Ik heb soortgelijke klachten momenteel als bij ongesteldheid, dus lage rugpijn, vermoeidheid en zeurende buik.
Ik ben zelf nooit echt regelmatig ongesteld geweest maar de laatste tijd zit ik steeds op een cyclus rond de 25 dagen. Dus voor mij is het wel normaal dat ik soms eerder ongesteld wordt dan dat ik had gedacht. Maar als je altijd regelmatig bent en niet sinds kort met anticonceptie bent gestopt hoop ik voor je dat dit bloed van een innesteling is en dat je over 4 dagen een positieve test hebt. groetjes Miranda
Ik heb ook aan de innesteling gedacht, maar dat zou volgens mij al plaats gevonden moeten hebben? Of kan dat ook zo kort voor een ongesteldheid zijn?
Ik heb het zelf idd gehad met de innesteling. weet eerlijk gezegd niet meer precies wanneer maar als ik het me goed herinner 6 dg voor mijn "ongi" die ik toen niet kreeg omdat ik zwanger was. het is ook zo dat "als" je zwanger bent. je meer doorbloed bent daaronder dus ook gewoon sneller wat bloed. dussss... al met al. spannend voor je.
@Cherie: dank je voor je info. Dus innesteling kan blijkbaar toch redelijk dicht op een NOD zitten. Nog niks doorgebroken hier, wel behoorlijk zeurende buikpijn zoals bij ongesteldheid. Heb dit nog nooit op dag 25 gehad dus ik ben wel erg benieuwd wat het is. Hoe dan ook voel ik me ook zo moe dat ik op bed ben gaan liggen met mn laptop. Kan het haast niet laten om morgen een test te halen, maar eerst maar eens afwachten of vanacht geen ongesteldheid doorbreekt.
Pff heel spannend Lvp Ik had het precies zo. er waren gewoon dingen waardoor ik echt zoiets had van huh? terwijl het mijn 2de zw-schap was. ik had daar bij de eerste totaal geen last van. toen was ik overtijd maar voelde niks. Met de 2de voelde ik van alles. (en ik altijd gezegd dat dat niet kon omdat het zo vroeg was! whahaha..) heeeel spannend.. hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd grtz Cherie
Hoi iedereen. Nou hier nog steeds niets doorgebroken. Gisteravond dus een heel klein dotje bloed/slijm. Normaal breekt na de nacht mijn ongesteldheid door, maar vanochtend was het slechts weer een drupje bloed en vanmiddag hetzelfde. Het gekke is dus dat ik een dag of 4 eerder ongesteld ben geworden dan normaal en dat heb ik nooit. Ik vind het erg raar. Ik heb vandaag dus een zwangerschapstest gekocht bij de DA. Ik zit nog een beetje te twijfelen wanneer ik de test moet gaan doen. Ik het handig dat ik dat op mijn verwachte NOD doe, of kan ik dat al morgen, een dag eerder doen? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik op dag 25 al ongesteld werd, noch dat het niet doorbrak. Ik denk dus dat ik óf zwanger ben, óf dat het een bijna zwangerschap is geweest die niet goed is gegaan. Het gekke is dat ik steeds meer het gevoel heb dat ik zwanger ben. Ondanks dat ik heel licht bloedverlies heb. Wie zou morgen al een test aanraden in mijn geval? OF beter nog een dagje of 2 wachten?
ik zou noch een paar daagjes wachten,ik was vorige maand ook 3dagen overtijd en me suf getest,negatief dag4 ongie geworden. het is moeilijk weet ik,maar zowieso niet testen voor je nod,heeft geen zin. waarschijnlijk heb je nog niet genoeg hormoonwaarde in je urine,en zegt hij toch negatief:x
Ja zou kunnen, maar ik begrijp niet hoe het kan dat ik zomaar op dag 25 licht bloedverlies heb, zoals ongesteldheid maar dan weer net ff anders. Vandaar mijn twijfel eigenlijk.
Ivp, ik begrijp je ongeduld volledig. Maar zoals een van de andere dames al aangaf. Testen voor je NOD heeft meestal geen zin. Geniet nog gewoon lekker van de mogelijkheid dat je zwanger zou kunnen zijn. Geduld is echt de enige oplossing. Ik vind het zelf ook lastig hoor. Ik heb een onregelmatige cyclus van gemiddeld 30 dagen. Morgen is dag 30. Ik let ook op elk pijntje dat ik voel en heb de neiging alles na te zoeken. Ik heb me voorgenomen als de ong uitblijft, pas maandag een test te kopen. Maar of ik dat redt...
Op zich is het wachten op mijn NOD niet het probleem. Ik heb zoveel vraagtekens overal bij omdat ik altijd op dag 28/29 of uiterlijk 30 ongesteld word. En nu had ik een heel klein beetje bloed op dag 25 en 26. Dit heb ik nog nooit gehad. Vandaar dat ik dacht eerder te testen. Maar ik begrijp dat jullie dus ongeacht mijn bloedverlies zeggen dat ik beter kan wachten! Dan denk ik dat ik dat maar moet doen. Begrijp het bloedverlies niet
Ik heb het doen van een test kunnen weerstaan vanochtend. Ben trots op mezelf Morgen is mijn NOD. Het bloedverlies is nogsteeds aan de gang maar nogsteeds ook erg weinig. Vrijdag testen!
heel spannend Lvp.. Goed zo dat je het nog een dagje heb uit kunnen houden! Ik hoop dat het niet doorzet. .. (of iig niet je ongi is dan) Liefs Cherie
@cherie, dank je voor je reactie. Ik ben bang dat ik voor het eerst in mijn leven 4 dagen te vroeg ongesteld ben geworden. Ik vind het erg raar. Er komt nu meer bloed, maar ik ben benieuwd hoe het zich vandaag en morgen voortzet. Ik heb wel eens gehoord dat er dames zijn die gewoon ongesteld zijn maar toch zwanger. Op dag 25 ongi worden is voor mij nl erg abnormaal dus ik heb toch mijn twijfels bij deze ongi. Ga denk ik daarom vrijdag wel testen, misschien is het gewoon een niet gelukte bevruchting geweest, maar dan zou er denk ik wel een positieve test moeten uitkomen? Ik hou het dus gewoon maar op ongesteldheid. Het was mijn eerste rond dus het zou ook wel erg toevallig zijn geweest als het de eerste keer meteen al raak was. Nieuwe ronde nieuwe kansen (mn man ook weer blij! LOL)
LVP, Als het je eerste ronde was, hoe weet je dan wat je cyclus is? Of ben je al langer gestopt met anticonceptie? Over positieve test vrijdag als de bevruchting niet gelukt was. Als de bevruchting niet gelukt is, dan heb je ook geen embryo gehad om in te nestelen en dus geen zwangerschap. Mocht het wel gelukt zijn en je bloedverlies is inderdaad ongesteldheid, dan is vrijdag je HCG al lang uit je lichaam, omdat je nog maar zo kort zwanger zou zijn geweest. Hoe dan ook, testen heeft dan geen zin. Ik duim voor je dat dit niet je ongi is en dat je toch zwanger bent. Liefs
Ja ik gebruik geen anticonceptie. Dat is een lang - en ander - verhaal. Ik weet dus exact wat mijn cyclus is, altijd 28/29/30 dagen. Al 2 jaar lang, en ook voor mijn vorige zwangerschap was dit altijd mijn cyclus. Ik doe voor zekerheid idd vrijdag een test en dat zal misschien nog iets uitwijzen. Mijn klachten houden ondanks mijn erg lichte 'ongesteldheid' nog steeds aan. Dit heb ik anders ook nooit. Mijn eetlust is anders, af en toe misselijk, en nog steeds de ongi-krampjes in mn buik Normaal is dit ook over zodra de ongi doorbreekt. Ik ben iig nuchter genoeg om te zien of ik het me inbeeld of niet maar het is echt anders. Nou ja, ik zal iig vrijdag de test doen en wie weet. Mocht het niet zijn gelukt dan is dat ook goed, ik heb daar vrede mee. Ik zal jullie hier nu niet meer lastig vallen met mijn ge-emmer. Ik laat het vrijdag wel even weten wat er uit de test is gekomen!
hallo lvp, toevallig had ik het zelfde vorige week. Ik heb al ruim een jaar een cyclus van 27/28/29 dagen (meestal 28), en nu werd ik na 24 dagen ongesteld. Eerlijk gezegd hoopte ik echt dat het een innestelingsbloeding was, ook omdat ik nog NOOIT zo vroeg ongesteld was geworden. Maar goed, dat was het dus niet, ik werd "gewoon" ongesteld. Ontzettend balen! Maar zo zie je maar dat ons lichaam ons flink voor de gek kan houden. Succes met de volgende ronde!
Bedankt voor dit opbeurende verhaal hahahaha Zonder gekheid: ik begrijp wat je bedoelt en ons lichaam maakt soms gekke bokkesprongen. Enige wat ik kan doen nu is geduld hebben en wachten hoe het zich evt ontwikkeld. En misschien blijkt het gewoon mijn ongesteldheid te zijn.
sorry, zo bedoelde ik het niet hoor Is idd niet opbeurend... ik hoop voor jou dat het wel goed nieuws is!!
Weet ik hoor Had het niet zo opgevat, moest er wel om lachen eigenlijk Ik ben gisteren op dag 27 iig ongesteld geworden, iig toen werd het heviger. Misschien dat het bijna was gelukt en dat daarom eerder bloedverlies kwam. Morgenvroeg voor zekerheid een test omdat je wel eens hoort dat vrouwen toch zwanger zijn ondanks bloedverlies. NIet dat ik zo naief ben om te denken dat ik zwanger ben hoor maar toch voor mn eigen geruststelling omdat de afgelopen dagen voor mij erg abnormaal waren. xxx Linda