Hoi Linda, ik herken wat je schrijft. ik denk er precies zo over. sta er ook nuchter in. morgen is ook mijn NOD. en ik ben ook trots op mezelf omdat ik ook geen testen gedaan heb. Morgen weet ik nog niet of ik testen ga. ik heb al 4 dagen ongi gevoel. meestal heb ik ongi gevoel en dezelfde dag of dag erna wordt ik ongi, maar nu dus niet. heel gek. we wachten morgen wel af. zou niet weten wat dit is. Omdat ik temp kon ik zien dat mijn temp 2 dagen gezakt is, terwijl die in de LH fase juist hoog behoord te zijn. daarom denk ik dat het niet raak is. maar je weet nooit. ligt beetje aan mijn temp morgenochtend. grappig hoor, mijn vriend vraagt elke ochtend slaperig"En wat zijn de meterstanden?" of 'gezakt of gestegen' ? hij kan er een uur later uit dan ik. Ik duim dat het een goede zaak ik voor jou ! Lekker testen morgen! ben reuze benieuwd (ook beetje voor mezelf) x Pina
Hey Pina, dank je voor je reactie. Ook spannend voor jou dus morgen. Ik temperatuur niet maar heb het afgelopen week warmer gehad dan normaal - iedereen die dit leest denk nu "yeah right" maar goed. Misschien wijst de test morgen anders uit. Laat jij ook ff weten wat je uitslag is morgen? (Jij gaat denk ik ook testen als je niet ong. wordt?) Lief trouwens dat je vriend zo meeleeft. En die meterstanden hahaha erg grappig
ik heb het de laatste tijd altijd een week voor men nod,en op men nod word ik steeds ongi...ik duim voor je!