Wie merkte meteen na de eisprong dat ze zwanger was?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anna123, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hey meiden!

Zijn er ook meiden die meteen na de eisprong wisten..JA HET IS RAAK!
    Voelde je je toen ook anders/merkte je iets?

In bijna alle topics wordt nm altijd gezegd..je KAN nog niets voelen maar toen ik de 1e keer zwanger raakte (helaas MK en daarna nog 1 !! Pfff..wat een gedoe!) voelde ik me een dag of 2 na mn ei gewoon anders...

En ook al wordt er dus altijd gezegd dat dat niet kan ben ik toch wel benieuwd of meer meiden al zo snel iets merkten!
    Niet dat ik nu iets heb van klachtjes oid hoor! Gister mn ei pas gehad!
    Maar ik vind het wel altijd leuk om bijzondere verhalen te lezen!;)

xxx

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    toen ikzwanger was in ronde 1 had ik al een vermoeden dat het raak was.
    Gewoon een gevoel.
    Helaas ook geeindigd in een miskraam.

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik voelde niks maar wist het gewoon. Ik was er gewoon van overtuigd (zoals je je voelt als je echt zelfverzekerd bent en zeker weet dat je gelijk hebt) en had ook geen haast met testen :) onverklaarbaar... Ik heb dan ook pas na 5 dagen een test gedaan. Je kan inderdaad nog totaal niks merken aan je lichaam tot misschien ten vroegste een paar dagen voor NOD. Ik zit nu op 10 DPO en een normaal mens zou vanaf vandaag wel iets kunnen beginnen opmerken als ze zwanger zou zijn. Ik heb alleen een beetje kleine krampjes maar wijdt dat aan een aankomende ongesteldheid om mezelf niet het hoofd gek te maken. Als ik vrijdag niet ongesteld ben (2 dagen overtijd) zal ik een test doen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik wist het door de vlinders en de kriebels. Die kreeg ik bij Isabella 4 dagen voor NOD en deze keer ook weer.

5. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik ben even aan het rekenen, zit er niet zo goed meer in...
    de 10e van de maand was eerste dag laatste menstruatie, vanaf de 30ste van de maand was ik de hele dag misselijk...
    Das best snel toch? Maar ik wist het absoluut zeker, vrij bizar vond ik toen :)

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik merkte het meteen ik voelde me meteen hondsberoerd misselijk, had enorme pijnlijke (waarschijnlijk) innestelling gehad, Een week voor me NOD teste ik en die sloeg ook meteen zwanger uit!

Deel Deze Pagina