hallo iedereen, ik heb een vraagje. misschien een domme vraag maar ja ik stel m toech maar hihi vanaf wanneer kun je iets van een evt zwangerschap voelen? ik heb namelijk een cyclus van 5 weken. sinds deze week lijkt het alsof er iets klopt ( nou ja niet echt ) in mijn onderbuik. verder heb ik last van maagzuur. ben regelmatig moe. Zoals ik van de meeste al lees hebben ze last van evt diarree ( sorry voor detail) maar ja dat is bij mij heel gewoon aangezien ik spastische darm heb. ik heb ook al een paar x een steek gevoeld in mijn onderbuiklangs de zijkant richting heup zeg maar. ik moet 16 nov eigenlijk NOD krijgen hoop dat jullie mij het uit kunnen leggen want de ene zegt dat je misselijk moet zijn terwijl mijn vriendin die nu zwanger is er nooit last van heeft gehad. groetjes nancy
normaal gesproken heb je de eisprong ongeveer twee weken voor je NOD, in jou geval zou je die dus echt pas hebben gehad. Dan lijkt het me heel erg vroeg voor zwangerschapssymptomen. Je hoeft trouwens helemaal niet misselijk te worden als je zwanger bent hoor en zeker niet voor je NOD er zijn genoeg meiden die het niet krijgen of pas wat later. Die steekjes in je onderbuik zouden je eisprong geweest kunnen zijn (kun je ervoor tijdens of erna voelen)
mijn eisprong was volgens de ovulatietest vorig week al vandaar dat ik het eigenlijk vroeg. nou ja we zullen wel afwachten.