Nog geen "echte" kwaaltjes, maar wel een licht positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaMiaatje, Nov 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Ik weet niet precies wanneer ik overtijd ben i.v.m. onregelmatige cyclus, maar de ongi laat nu wel op zich wachten, dus heb ik toch maar een zw-test gedaan (Matcare), nou kwam er een licht streepje tevoorschijn, maar op zich wel duidelijk te zien.
    Ik durf nog niet echt positief te zijn, want heb nog geen zere borsten o.i.d. Ik heb me wel in de periode na de eisprong even anders gevoeld dan anders (moeilijk te beschrijven).
    Het kan zijn dat ik nog voor de nod getest heb, daar ik niet weet hoelang mijn cyclus precies is, dus misschien daarom nog geen zere borsten?
    Ik word hier onzeker van. Zal ik nog een test doen en zo ja, welke raden jullie mij aan, mocht het nog voor de nod zijn?
    Ik ben zo bang dat het mis is/gaat doordat ik nog geen "echte" kwaaltjes heb of dat de test vals positief is.
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik vanaf de nod toch wel duidelijke kwaaltjes, zoals zere tepels/borsten, extra puistjes in gezicht.
    Ik weet het ook niet hoor. Wat denken jullie?

2. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid, wat spannend zeg... kan me voor stellen dat het je onzeker maakt! ik had bij mijn vorige zwangerschap ook niet direct kwalen hoor! toen ik teste zag ik het helemaal niet aankomen..pas na 6 weken begonnnen de echte kwalen! misschien dat je eens kunt testen met de eigen merk van de kruidvat? daar zijn veel meiden erg positief over en hij geeft zelfden een valse positieve uitslag.

ik ben benieuwd en duim voor je meid!!

liefs

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    Ik ben aanhanger van de kruidvat 2 voor 5 euro testen, die hebben mij heel snel een posi test gegeven en daarvoor nooit valse ;)
    Ik had trouwens ook geen enkele kwaal, alleen achteraf gezien waren mijn darmen toen al iets onrustig alleen op het moment zelf zocht ik er niets achter.

4. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook geen kwaaltes hoor en zie mn banner ;) Wat bij mij wel opviel was dat mn ongi kwaaltjes er niet waren rond mn nod ! Succes meid

5. silkie

silkie Actief lid

Mar 31, 2009
    470
    0
    0
    ik zou een digitale test van clear blue doen. Die kan ook al 1-2wkn zwangerschap aangeven (dus voor NOD) en die zegt gewoon zwanger of niet zwanger. Niks geen getuur of het nou wel of geen licht lijntje is. Kost even wat meer, maar is wel duidelijk,

Share This Page