Hoi Allemaal. Sinds 3.5 week ben ik gestopt met de pil. Ben hierna ongesteld geworden. Maar laatst s`avonds lag ik op bed en toen had ik hevige steken onderin mijn buik. Ook heb ik een dikke witte afscheiding (lekker onderwerp) Maar nu stond ik net voor de spiegel, en toen zag ik op mijn borsten blauwe aders lopen. Niet dat ze er dik boven op liggen maar zag ze wel. Nu is mijn vraag, wat kan dit betekenen? Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft. Groetjes
Kan van alles zijn natuurlijk.. 3,5 week geleden gestopt dus menstruatie kan al weer onderweg zijn, kan ook zwanger zijn maar die aders heb ik nu pas een beetje, had ik in het begin niet.
kan verschillende dingen beteken, omdat je pas bent gestopt dat je hormonen in de war zijn. wel heb ik gehoord over die aderen dat dat vaak voor komt bij zwangere vrouwen en bij sommige al vroeg ga daar niet van uit maar kan wel natuurlijk
ik denk indd dat het te maken heeft met het stoppen met de pil. zwanger zal het denk ik nog niet zijn als je pas 3.5 week gestopt bent! denk dat je hormoonhuishouding even weer vanzelf moet gaan werken ipv dat het geregeld wordt door de pil!
Het kan natuurlijk 2 dingen betekenen. Wanneer is je nieuwe NOD, niet ongesteldsheidsdag? Die blauwe aders waar ze het vaak over hebben, die krijg ik ook als ik in min vruchtbare dagen zit of ongi moet worden, kan ook door de hormonen komen. Even afwachten en testen zodra je denkt dat het kan. Die witte afscheiding kan ook de hormonen zijn. Natuurlijk hoop ik voor de dat je zwanger bent. Laat het nog even weten liefs Kapedi
Hoi Allemaal, Bedankt voor de reacties. Maar nu had ik nog een vraagje, ik zat net op het toilet en toen ik mij afveegde had ik een grote slijmprop op het toiletpapier zitten. Het zag eruit als snot, wit en doorzichtig. Ook taai van structuus Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is? Heb het namelijk nog nooit gehad en/of gezien. Liefs MissNanda