Hallo, Ik heb afgelopen dinsdag de griepprik gehaald i.v.m. risicogroep werk. Nu blijkt dat ik bijna vier weken zwanger ben. Door een innestelingsbloeding ben ik er van uit gegaan dat dat mijn menstruatie was en heb ik er voor gekozen om de kinderwens twee maanden opzij te zetten vanwege de vaccinatie. Ik heb erg lange cyclussen en wist daardoor ook niet echt wanneer mijn vruchtbare periode was. Anderhalve maand geleden hebben we besloten voor een tweede te gaan (eerste is nu 9 maanden oud). Bij de eerste heeft het wat langer geduurd, ook via het ziekenhuis, en we hadden nu zo iets we zien wel. Zoals al gezegd blijk ik toch zwanger te zijn (erg gewenst hoor, want in principe gingen we er ook voor) maar maak ik me ernstig zorgen over het feit dat ik met drie weken zwangerschap de prik heb gehad. Zijn er al bewijzen dat het risico's kan hebben voor de foetus? Ik kan hier helaas nog niks over vinden op internet. Alle informatie is welkom en hebben jullie adviezen wat te doen nu? ik die Ik zit hier erg mee, ben erg blij met de zwangerschap maar voel me zo stom dat ik die vaccinatie heb laten zetten! Gr. Jikke
Hoi jikke, Er is 'nog' niets bekent. Het is helaas afwachten hoe de zwangerschap zal gaan. Meer kan ik je niet vertellen,sorry. IMke