Kindje voelen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by wizard, Oct 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Hoihoi,

Ik heb de kleine al drie dagen amper gevoeld terwijl ze het weekend (vrijdagnacht en zaterdag overdag) behoorlijk druk was. Normaal is ze 's ochtends vrij druk en als ik weer naar bed ga maar nu dus al een paar dagen niet meer. Moet ik me zorgen maken?

Groetjes Eva

PS Ben vandaag precies 25 wkn.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Eva,

tot 28 weken hoef je de baby niet elke dag te voelen. Soms voel je de baby heel goed en soms een paar dagen niet. Dat kan omdat er nog zoveel ruimte is dat ie helemaal naar achteren kan liggen, dan trapt ie tegen je rug en je organen en dat voel je niet.
    Als je een poosje op de bank/bed gaat liggen met je handen op je buik dan voel je de baby waarschijnlkijk wel weer. Ook in bad kun je je goed ontspannen en dat helpt ook om de baby te voelen. Als je je heel erg zorgen maakt is dat een redenom je verloskundige te bellen.

Mirjam

3. wizard

wizard Actief lid

Apr 19, 2006
    338
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie, stelt me toch weer gerust! Ik maak me gewoon misschien sneller ongerust aangezien er een afwijking gevonden is (heb ik eerder contact met je over gehad). Ben geloof ik af en toe wat onzeker.

Groetjes Eva

Share This Page